FANDOM

Piraci Upadłego Mnicha to niesławna grupa piratów-nowicjuszy, która przybyła do archipelagu Sabaody w tym samym czasie, co załoga Słomkowego Kapelusza dwa lata temu.

Członkowie załogi

[v · e · ?]
Załoga Upadłego Mnicha
Urouge ?????? ?????? ?????? ??????

Statek

Główny artykuł: Hanjoumaru
Hanjomaru Infobox

Hanjoumaru.

Załoga Upadłego Mnicha pływa statkiem o nazwie Hanjoumaru. Wyglądem nawiązuje od do japońskiego folkloru. Za galion służy maska oni z żółtymi ostrymi zębami, białymi skrzydłami i skrzyżowanymi naginatami. Galion opiera się o wielką grubą tarczę. Statek ma dwa maszty. Na przednim powiewają dwa białe żagle, z których na dolnym namalowany jest Jolly Roger załogi. Na szczycie przedniego masztu znajduje się bocianie gniazdo, a pomiędzy żaglami mała świątynka. Tylny maszt ma jeden żagiel o specyficznym kształcie w paski. Kajuta wygląda jak świątynia.

Historia

Piraci Upadłego Mnicha pochodzą z podniebnej wyspy, lecz zeszli na Niebieskie Morze, gdzie ich kapitan wyrobił już sobie reputację.

Fabuła

Dotarcie na Sabaody

Dopłynęli do archipelagu Sabaody. Gdy Słomkowi zbezcześcili światowego arystokratę, członkowie załogi Upadłego Mnicha próbowali uciec, lecz napotkali Pacifistę i admirała Borsalino. Pomimo tego, że Urouge został pokonany, jemu i jego załodze udało się uciec.

Wojna na Marineford

Wrócili na archipelag Sabaody, by obejrzeć transmisję wojny na Marineford, póki ta nie została wyłączona. Udali się wtedy do Marineford, gdzie oglądali bitwę z odległości.

Po wojnie

Po wojnie załoga wyruszyła do Nowego Świata, gdzie dotarła do wyspy, nad którą bez przerwy uderzają pioruny. Podpłynął do nich mały statek, z którego starsza kobieta zapytała, czy nie chcą parasola.

Podczas przeskoku

Próbowali zaatakować terytorium Big Mom. Pomimo tego, że Urouge pokonał jednego ze słodkich dowódców, później został pokonany przez Charlotte Crackera i zmuszony do ucieczki.

Po konflikcie na Dressrosie

Na podbniebnej wyspie Urouge leczył się z otrzymanych ran. Jego załoga doniosła mu, że kogoś zauważyła. Osobą tą był Kaidou, jeden z Czterech Imperatorów. Gdy Kaidou zeskoczył z wyspy, Urouge nie zainterweniował i modlił się tylko, by ten spadł na jakąś wyspę.

Nawigacja