FANDOM

Piraci głodu to grupa piratów grasująca na więziennej wyspie. Występują w grze One Piece: World Seeker.

Opis

Nie wiadomo, skąd pochodzą, ale od pewnego czasu grasują na więziennej wyspie. Nie wahają się zabierać jedzenia dzieciom, co pokazuje ich chciwą i samolubną naturę.

Członkowie

Piraci głodu to grupa trzech nienazwanych piratów. Wszyscy członkowie załogi mają żółtawą skórę. Jeden z nich jest dużo wyższy od pozostałych dwóch. Nie wiadomo, czy któryś z pokazanych członków załogi to kapitan czy są to po prostu podwładni.

Siła załogi

Piraci głodu nie są zbyt silni. Monkey D. Luffy z łatwością ich pokonał. Członkowie pirackiej bandy twierdzą, że mają "ostateczną technikę", którą jest "jedz i uciekaj". Polega ona na zabieraniu ludziom jedzenia i uciekaniu.

Fabuła

One Piece: World Seeker

Piraci głodu śledzili Luffy'ego, gdy ten zbierał składniki dla Sanjiego. Po tym, jak kucharz przyrządził jedzenie dla swojego kapitana i trójki dzieci z miasteczka, piraci zażądali oddania im przygotowanego wcześniej pokarmu. Luffy z łatwością pokonał piracką załogę, udało jej się jednak zastosować technikę "jedz i uciekaj".

Nawigacja