FANDOM

Piraci na fali FM to niesławna grupa piratów-nowicjuszy, która przybyła do Archipelagu Sabaody w tym samym czasie, co załoga Słomkowego Kapelusza dwa lata temu. Ich kapitanem jest Scratchmen Apoo.

Członkowie załogi

Kapitanem załogi jest Scratchmen Apoo, jeden z Jedenastu Supernowych. Wszyscy potwierdzeni członkowie załogi na fali FM, podobnie jak ich kapitan, noszą chińskie ubrania, lecz w innych kolorach. Jeden z nich nosi orientalną czapkę i ma krótkie wąsy Fu Manchu, a inny ma włosy związane z tyłu w (prawie) orientalny sposób.

[v · e · ?]
Piraci na fali FM
Scratchmen Apoo  ?????  ?????
 ?????  ?????  ?????
Powiązani
Załoga Królestwa Zwierząt
Sojusznicy
Piraci Kida (dawniej) Piraci Hawkinsa (status nieznany)

Siła załogi

Można przypuszczać, że są silni, bo z ich kapitana ma wysoką nagrodę i fakt, że udało im się dostać do Archipelagu Sabaody i Nowego Świata. Innym przykładem jest to że byli tak wytrzymali że zdołali uciec od pościgu Borsalino to pomimo, że ich kapitana był atakowany przez ataki Borsalino.

Sprawa tłumaczenia

W polskiej wersji gry One Piece: Burning Blood, wydanej przez firmę Cenega, grupa nosi nazwę Piraci Na Fali.

Ciekawostki

  • Nazwa załogi nawiązuje do komunikatu jaki wyświetla się podczas nagrań w studiach nagraniowych.
  • Znak na symbolu załogi to chiński znak "音". Oznacza on "muzyka" lub "dźwięk".

Nawigacja