FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Pirackie Przymierze Silver to niekanoniczny sojusz różnych pirackich grup. Podobnie jak inne pirackie sojusze, grupa ta ma swojego głównego przywódcę, Billa. W rzeczywistości jednak Bill użył swoich podwładnych jedynie do zdobywania skarbów i zabijał ich, by wziąć nagrody za ich głowy. Po śmierci Billa i porażce głównych dowódców, los pozostałych członków przymierza jest nieznany.

Jolly Roger

Bandera piracka sojuszu jest ukazana w bazie głównej organizacji na Silver Mine, oraz w komnacie tronowej Billa. Sama bandera jest koloru niebieskiego, z widocznym srebrnym znakiem "S" oraz skrzyżowanymi piszczelami i czaszką kształtem przypominającą twarz i wygląd kapitana Billa. Niektórzy z członków sojuszu, w tym także sam Bill nosi wytatuowaną banderę załogi na ramieniu.

Członkowie załogi

Sojusz składa się z bliżej nieokreślonej liczby pomniejszych załóg pirackich pod wodzą jednego kapitana. Do owej grupy zaliczali się ocaleni z załogi Słodkich Piratów, którzy podążali za misją Billa. Można powiedzieć, że sojusz liczy co najmniej kilkadziesiąt osób. Później Słodcy Piraci opuszczają sojusz, a najważniejsi członkowie organizacji zostają pokonani, przez co reszta piratów zostaje pozostawiona sama sobie.

[v · e · ?]
Pirackie Przymierze Silver
Bill (martwy) Desire (dawniej) Peseta (status nieznany) Aveyron (status nieznany)
Sojusznicy i powiązani
Gran Tesoro (dawniej)

Siła załogi

Sojusz powstał, aby zebrać jak największy potencjał bojowy, by móc rywalizować na równi z Czterema Imperatorami w Nowym Świecie. Do tej pory wiadomo, że sojusz ograbił co najmniej 100 mniejszych załóg pirackich mogąc przechwycić nieco groźniejszych piratów o wartości Bsymbol68,000,000 czy też Bsymbol70,000,000. Ze względu na to, że lider organizacji jest władającym Diabelskim Owocem, sojusz posiada spore ilości broni.

Nawigacja