FANDOM

Polar Tang jest okrętem podwodnym należącym do załogi Sercowych.

Projekt i wygląd statku

Polar Tang to żółty okręt podwodny z jasnozielonym spodem. Wyposażony jest w torpedy. W przeciwieństwie do większości pirackich statków, porusza się za pomocą silnika, a nie żagli. Poza tym wykonany jest z metalu, jedynie podłoga górnego pokładu jest drewniana. Okręt posiada dwa wysokie maszty. Na kadłubie znajdują się liczne okrągłe okna, Jolly Roger załogi Sercowych i napis "DEATH". Podwodną toń oświetlają dwie lampy przypominające oświetlenie uliczne.

Wewnątrz statku znajduje się zaawansowana sala chirurgiczna, w której Law przeprowadza operacje na pacjentach.

Historia

Wojna na Marineford

Podczas wojny załoga Sercowych dotarła Polar Tangiem na Marineford, by uratować Monkey D. Luffy'ego. Law zabrał ze sobą Słomkowego i Jinbego, po czym uciekł z wyspy, unikając ataków Kuzana i Borsalino.

Po wojnie

Później Law przekazał nieprzytomnego Luffy'ego i Jinbego Hancock na skradzionym statku Marynarki. Polar Tang został przycumowany do małej plaży na Amazon Lily, a Law został zmuszony czekać, by oddać Luffy'emu słomkowy kapelusz. Krótko po tym, jak na Amazon Lily zjawił się Silvers Rayleigh, Law oddał mu kapelusz i odpłynął.

W przeciwieństwie do reszty Supernowych, Law zdecydował, że nie popłynie od razu do Nowego Świata i zostanie w Paradise dłużej.

Akt Zou

Po utworzeniu Sojuszu Ninjo-Piracko-Norko-Samurajowego, załoga Sercowych, Słomkowi i słudzy rodziny Kouzuki wypłynęli w kierunku Kraju Wano.

Ciekawostki

  • Tang to po angiesku "pokolec".
  • Wiele amerykańskich okrętów podwodnych nosi nazwę "Tang".

Nawigacja