FANDOM

Porchemy był członkiem załogi Bluejama. Został zabity przez swojego kapitana, Bluejama, co było karą za zgubienie Ace'a i Sabo.

Wygląd

Porchemy Portrait

Zbliżenie na twarz Porchemy'ego.

Porchemy był wielkiej postury człowiekiem o długich, jasnoniebieskich włosach. Miał wąskie brwi i duże oczy. Nosił czerwoną kamizelkę, która była zazwyczaj rozpięta, eksponująca jego klatkę piersiową. Posiadał tatuaż na lewym bicepsie i nosił dość duże, złote kolczyki. Miał na sobie również żółtą szarfę w paski, wokół bioder i przytrzymujący ją pasek. Widziano go często niosącego duży miecz.

Osobowość

Pomimo jego okrutnego wyglądu, nie było go łatwo oszukać, szybko odkrył kiedy Luffy zaczął kłamać. Był pozornie bezwzględnym piratem patrząc na stopień przemocy jakiej użył podczas przesłuchania Luffy'ego. Pokazał on, że ma jakąś dumę dla swojego statusu pirata, kiedy powiedział, że "przestanie być piratem" jeśli został on pobity przez dzieci.[1]

Historia

Porchemy Tortures Luffy

Porchemy torturuje Luffy'ego, aby zmusić go do wyjawienia lokalizacji skarbu Ace'a i Sabo.

Został wprowadzony z dwoma innymi piratami Bluejama, z których jeden został pozornie zaatakowany przez Ace'a, słyszał głosy dzieci. Złapał Luffy'ego, który próbował uciec do Ace'a i Sabo. Luffy krzyknął imię Ace'a, ale gdy Porchemy zapytał chłopca o lokalizację skarbu, który Ace'a mu ukradł, ten odpowiedział, że nie wie (w niezwykle podejrzany sposób), ale Porchemy łatwo rozpoznał jego kłamstwo i zabrał go ze sobą.[2]

Później próbował zmusić Luffy'ego do powiedzenia prawdy, najpierw bezskutecznie za pomocą młotka, a później rękawic z kolcami. Po tym jak wyciągnął miecz i zamierzał zakończyć żywot Luffy'ego został zaatakowany i pokonany przez Ace'a i Sabo, którzy przyszli uratować Luffy'ego. Po porażce, jego kapitan, zdegustowany słabością Porchemy'ego strzela i bezwzględnie zabija go mówiąc, że jest żałosny.

Umiejętności i moce

Miał on pewną wiedzę na temat diabelskich owoców, gdyż nie wyglądał na zaskoczonego, dowiadując się o mocy Luffy'ego i szybko zdecydował się na metody, które mogłyby mu zaszkodzić.

Bronie

Dzierży miecz przypominający szablę, a także ma rękawicę zakończoną kolcami, aby zwiększać szkody wyrządzane podczas ciosów. Był on na tyle silny, by móc dzierżyć wielki młot. Pomimo tego, został on pokonany przez Ace'a i Sabo.

Główne walki

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime - Vol. 59 Rozdział 584 i Odcinek 495, Porchemy pozwolił uciec Ace'owi i Sabo po czym został zabity przez Bluejama.
  2. One Piece Manga i Anime - Vol. 59 Rozdział 583 i Odcinek 494, Porchemy napotyka Luffy'ego i nie daje się zwieść jego kłamstwom.
  3. One Piece Manga i Anime - Vol. 59 Rozdział 584 i Odcinek 495, Porchemy został pokonany przez Ace'a i Sabo, a następnie zabity przez Bluejama.