One Piece Wiki
Advertisement
One Piece Wiki

Posejdon – jedna z trzech starożytnych broni obok Plutona i Uranusa. Jest to syrena, która może komunikować się z królami mórz.

Wygląd

Zamiast nieożywionym przedmiotem tak jak inne bronie, Posejdon była syreną królewskiego rodu należącego do Królestwa Ryuuguu. Po jej śmierci, jej potomkowie, którzy posiadali taką samą zdolność do rozmowy z Królami Mórz, odziedziczyli po niej tytuł, znanej potocznie jako "syrenia księżniczka" (人魚姫 Ningyo Hime). Aktualnie Shirahoshi odziedziczyła zdolność Posejdona i jej imię.

Umiejętności

Królowie mórz przypadkowo wezwani przez Shirahoshi.

Posejdon ma możliwość komunikowania się z królami mórz. Jest ona uważana za potężną broń, ponieważ może rozkazać królom mórz zatopić jakąś wyspę, dlatego jest uważana za najpotężniejszą umiejętność na całym świecie. Była wykorzystywana w szlachetnych celach i uratowała tysiące istnień, ale ze złymi intencjami, może zatopić wszystko w oceanie. Królowie mórz uważają syrenią księżniczkę za ich królową.

Shirahoshi obudziła swoją moc po raz pierwszy w wieku sześciu lat, nie potrafiła wtedy jeszcze kontrolować swojej mocy i mogła nieświadomie przywołać królów mórz, kiedy była bardzo smutna lub jak coś zagrażało jej rodzinie i królestwu. Dziesięć lat później, w trakcie walki z nową załogą ryboludzi, ponownie aktywowała moc, tym razem zyskując nad nią kontrolę.

Ciekawostki

  • W mitologii greckiej Posejdon (Ποσειδών) to bóg mórz i oceanów. Neptun jest rzymskim odpowiednikiem Posejdona, a Otohime jest córką japońskiego boga mórz, Ryujina.

Nawigacja

[[Kategoria:Kobie