FANDOM

Ptak-Ptakowoc, Model Sokoli to Diabelski Owoc typu Zoan, pozwalający władającemu na przybranie formy sokoła. Został zjedzony przez Pella, który stwierdził, że jest to "jeden z pięciu Diabelskich Owoców, które pozwalają latać".

Etymologia

  • Tori (鳥) oznacza po japońsku "ptaka".
  • Pomimo tego, że zapis znakami to 隼 (hayabusa, japońskie słowo oznaczające "sokoła"), to wymawia się je jako farukon.

Mocne i słabe strony

Owoc ten pozwala władającemu stać się sokołem lub hybrydą człowieka-sokoła, który może się zmieniać do woli i ma ulepszone zmysły. To jeden z pięciu jak dotąd odkrytych Diabelskich Owoców, który umożliwia latanie. W swej pełnej postaci sokoła, może nieść innym ludziom na plecach podczas lotu. Także w tej formie, waga nie wydaje się być problemem. Pell niósł ogromną bombę w powietrzu nie wykazując ani trochę wysiłku.

Owoc ten nie wydaje się mieć żadnych specjalnych słabości, oprócz standardowych słabości Diabelskiego Owocu.

Zastosowanie

Jak pokazuje ten Diabelski Owoc daje użytkownikowi większą szybkość i siłę, a także umożliwia wykorzystanie swoich szponów do atakowania przeciwników. Pozwala on także na latanie. Jest to przydatne zarówno w podróży i ataku. Atakował także parą karabinów gatling, przypominających myśliwca. Pozwalał także latać innym na swoich plecach w pełnej formie sokoła. Pell pokazał tylko jeden atak.

Techniki

Nawigacja