FANDOM

Pusty Tron to wielki tron, znajdujący się w Mariejois, wewnątrz zamku Pangea. Mówi się, że jest ulokowany w samym centrum świata.

Wygląd

Im Sits on the Empty Throne

Starszyzna Pięciu Gwiazd klęka przed Imem, prawdziwym władcą świata, zasiadającym na Pustym Tronie.

Pusty Tron ma bardzo wysokie czerwone oparcie, zdobione złotym wykończeniem i symbolem Globalnego Rządu. Podłokietniki zaprojektowane są tak, by wyglądały na złote statuy lwów.

Sam tron ulokowany jest na trójstopniowej biało-czerwonej platformie. Na podłodze przed tronem powbijane są liczne miecze i topory, spośród których niektóre są rdzewiejącymi reliktami z dwudziestu założycielskich królestw.

Opis

Według pracownika Globalnego Rządu, Pusty Tron istnieje od czasów Pustego Wieku, czyli ma przynajmniej 800 lat. Dwadzieścia spośród broni wokół tronu reprezentuje dwadzieścia założycielskich królestw Globalnego Rządu i symbolizuje ochronę tronu.

Błędnym przekonaniem jest to, że nikt nie może na nim usiąść, nawet członkowie Starszyzny Pięciu Gwiazd i światowej arystokracji, a pustość tronu ma symbolizować równość między wszystkimi władcami. Królowie i królowe, uczestniczący w Reverie, muszą przysięgać, że nie zechcą tronu dla siebie, tak jak nie zechcieli go pierwsi królowie-założyciele.

W rzeczywistości na Pustym Tronie zasiada tajemniczy Im, przed którym klęka nawet Starszyzna Pięciu Gwiazd.

Ciekawostki

  • W 907. rozdziale Oda wyjawił oficjalną angielską nazwę Pustego Tronu. Brzmi ona The Empty Throne.

Nawigacja