FANDOM

Puszysta wyspa to jedna z 34 wysp, otaczających Whole Cake Island i formujących terytorium Big Mom, znane jako Totto Land. Była zarządzana przez ministra ptysi, Charlotte Chiffon, póki ta nie uciekła przed gniewem swojej matki.

Układ

Mięciutkie miasto

Mięciutkie miasto (フワリンタウン Fuwarin Taun) to główna osada wyspy.

Historia

W ciągu ostatnich 62 lat puszysta wyspa stała się częścią terytorium załogi Big Mom, znanego jako Totto Land, a jej wygląd został zmieniony przez moce Diabelskich Owoców Charlotte Linlin i Streusena (kolejno Dusz-Duszowocu i Kuch-Kucharzowocu). W pewnym momencie Charlotte Chiffon została wybrana na ministra wyspy.

Fabuła

Gdy załoga Fire Tank zaczęła się zbliżać do wyspy Liqueur, gdzie miała zostawić tort dla głodnej Big Mom, Chiffon stwierdziła, że zmiana kursu na puszystą wyspę da Słomkowym większą szansę na ucieczkę. Po tym, jak załoga Fire Tank zjawiła się z tortem, mieszkańcy wyspy zaczęli wyklinać Chiffon. Big Mom zjadła przygotowane wcześniej ciasto, a jej szał ustąpił.

Załoga Fire Tank uciekła z wyspy z pomocą Tarte. Po tym, jak Big Mom wróciły zmysły, Imperator udała się na wyspę Cacao.

Nawigacja