FANDOM

Queen – wielka gwiazda załogi Królestwa Zwierząt, jeden z trzech najwyższych rangą oficerów Kaidou znanych jako Kataklizmy.

Wygląd

Queen to opasły mężczyzna w spodniach w pionowe paski, wiszących na szelkach. Jego lewa ręka zastąpiona jest cybernetyczną. Przez prawą stronę jego klatki piersiowej przechodzi wielka blizna. Jego blond włosy splecione są w długi warkocz. Ma blond wąsy w stylu Fu Manchu. Na czole nosi tatuaż w kształcie litery "X", a na prawym ramieniu Jolly Roger załogi i swoje imię.

Galeria

Osobowość

Queen Shocked

Zszokowany Queen.

Podobnie jak Kingowi, Queenowi łatwo przychodzi krytykowanie innych załogantów. Wraz z Kingiem gnębi Jacka za jego porażki. King wspomniał, że Queen zajmuje się "łamaniem woli" tych, których Kaidou chce mieć w swojej załodze.

Jak wiele postaci Queen ma swój unikalny śmiech. Brzmi on: "muhahaha" (ムハハハ Muhahaha).

Historia

20 lat temu Queen razem z Kingiem, Jackiem i Kaidou podpalił zamek Odena, by zabić rodzinę Kouzuki.

Fabuła

Akt Wano

Podczas pobytu na Diabelskiej Wyspie Queen majsterkował przy swojej mechanicznej ręce, gdy King gnębił Jacka. Kataklizm włączył się do kłótni, obrażając zarówno Jacka jak i Kinga.

Jakiś czas później odwiedził kopalnię, gdzie pracowali więźniowie w regionie Udon.

Umiejętności i moce

Jako jeden z Kataklizmów Queen posiada dużą władzę nad innymi członkami załogi.

Diabelski Owoc

Główny artykuł: Smok-Smokowoc, Model Brachiozaurzy
Ryu Ryu no Mi, Model Brachiosaurus Infobox

Queen w formie brachiozaura.

Queen zjadł Zoan typu pradawnego, który pozwala mu na przybranie formy brachiozaura.

Bronie

Queen dzierży dwa miecze przy obu bokach.

Prócz tego ma dostęp do specjalnych obroży, które zabijają tego, kto je nosi, wysuwającymi się wewnątrz ostrzami.

Główne walki

Ciekawostki

  • Podobnie jak reszta Kataklizmów, Queen nazwany jest po karcie do gry.
  • Queen przypomina wyglądem Hearta z mangi Pięść północnej gwiazdy.
    • Jego wygląd może też nawiązywać do Obeliksa z francuskiej serii komiksów Asteriks.
  • Queen często dodaje do swoich zdań słowo excite (エキサイト Ekisaito). Jest to nawiązanie do japońskiej wersji jego przydomka, która brzmi ekisai (疫災). W angielskiej wersji wydawanej przez Viz Queen zamiast tego mówi "I'm plagued with excitement!".

Nawigacja