FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi
Różowobrodykapitan załogi Różowobrodego i podwładny jednego z Czterech Imperatorów, Czarnobrodego.

Wygląd

Różowobrody jest szczupłym mężczyzną o mniej więcej średniej wysokości. Jego twarz jest nieco wąska, a szczęka bardzo długa, a kończy się wyraźnym podbródkiem. Ma długie, lśniące włosy sięgające do piersi. Ma również długie wąsy, które zwijają się w górę na końcach i długą kozią bródkę z lekkim zawinięciem w dół. Posiada zmarszczki wokół oczu i ust oraz bliznę biegnącą od lewego oka do lewej kości policzkowej.

Galeria

Osobowość

Relacje

Załoga

Różowobrody nie cieszy się wiernością załogi. Jego kamraci opuścili go, uciekając z Królestwa Lulusii.

Piraci Czarnobrodego

Różowobrody jest wierny załodze Czarnobrodego. Używa imienia swego zleceniodawcy, by wzbudzić strach. Sam Czarnobrody nie dba jednak o swoich podwładnych i nie wysłał nikogo, kto mógłby ich uratować przez rewolucjonistami.

Fabuła

Saga Czterech Imperatorów

Akt Reverie

Umiejętności

Główne walki

Ciekawostki

  • Jego charakterystyczny śmiech, "momohahaha", bierze się z japońskiej wersji jego przydomka, która brzmi Momohige. Momo może oznaczać "różowy" lub "brzoskwiniowy".

Nawigacja