Rabbitman to przydomek członka grupy Gifters z załogi Królestwa Zwierząt.

Wygląd

Rabbitman to masywny mężczyzna. Po zjedzeniu owocu SMILE z jego brody zaczęła wyrastać królicza twarz, a z barków królicze uszy. Jego włosy mają kształt rogów. Nosi zieloną koszulkę, ciemnozielone spodnie, kamizelkę w brązowo-pomarańczowe pasy i brązowe buty.

Osobowość

Rabbitman jest bardzo lojalny względem swojej załogi. Pilnował porządku w Kraju Wano i próbował powstrzymać mieszkańców miasta resztek przed zjedzeniem zapasów czystego jedzenia.

Historia

Akt Wano

Załoga Królestwa Zwierząt próbuje odzyskać zapasy jedzenia.

Rabittman oglądał razem ze Snakemanem zapasy sumo w mieście Bakura. Gdy Luffy pokonał Urashimę i zażądał spotkania z Holdemem, Rabbitman i reszta piratów zaatakowali Słomkowego i jego przyjaciół.

Po tym, jak Luffy i jego szajka ukradli zapasy jedzenia z miasta Bakura, Batman, Rabbitman i Snakeman gonili ich do miasta resztek. Tam próbowali powstrzymać mieszkańców przed zjedzeniem czystego pożywienia, ale Słomkowy zmiażdżył ich ogromnym pojemnikiem na wodę.

Umiejętności i moce

Niewiele wiadomo o umiejętnościach Rabbitmana, ale ma on wystarczającą władzę w Kuri, by zażądać oddania jedzenia od zwykłych mieszkańców.

Nawigacja