FANDOM

Ktoś właśnie przeprowadza gruntowną edycję tego artykułu

Teraz mam i części drzewa skarbów i gotowe plany statku! Chcę go zbudować! Ten artykuł jest w edycji i ktoś właśnie zrobił sobie przerwę.

Aby zapobiec konfliktom edycji inni użytkownicy proszeni są o niedokonywanie w nim zmian do czasu usunięcia tego komunikatu lub skontaktowanie się z administratorem lub z użytkownikiem o nicku LuigiN2000.
TS construct
Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Raid Suit - specjalne kombinezony bojowe stworzone przez naukowców Germy, na bazie ich technologii.

Wygląd

Raid Suit Vinsmoke Judge: Kombinezon składa się z szarego płaszcza, z dwoma białymi szóstkami, pomarańczowej peleryny, biało-czarno- pomarańczowych rękawic, jasnych spodni i czarno-pomarańczowych butów z napędem odrzutowym.

Raid Suit Vinsmoke Reiju: Kombinezon składa się z krótkiej różowej sukienki, purpurowej peleryny przypominającej skrzydła motyla, którą dodatkowo zdobią żółte owale, różowo-biało-czarne rękawice, fioletowo-białe ochraniacze na łokcie oraz biało-różowo-fioletowo-pomarańczowe buty z napędem odrzutowym.

Raid Suit Vinsmoke Ichijiego: Kombinezon składa się z czerwonej koszuli, z dwoma żółtymi 6 na niej, czerwonych spodni, białej peleryny ze znajdującą się na niej czerwoną jedynką, biało-czarno-pomarańczowych rękawic i biało-czerwonych butów z napędem odrzutowym.

Raid Suit Vinsmoke Nijiego: Kombinezon składa się z niebieskiej koszuli, niebieskich spodni, czarnej peleryny na której znajduje się biała dwójka, żółto-biało-czarnych rękawic i żółto-niebieskich butów z napędem odrzutowym.

Raid Suit Vinsmoke Sanjiego: Kombinezon składa się z czarnej maski która zasłania część twarzy, koszuli i spodni w tym samym kolorze oraz czarnej peleryny ze znajdującą się na niej białą trójką oraz jasnych rękawic i butów z napędem odrzutowym.

Raid Suit Vinsmoke Yonjiego: Kombinezon składa się z jednoczęściowego zielonego stroju z dwiema żółtymi szóstkami, czarnej peleryny ze znajdującą się na niej czwórką w kolorze limonki, czarno-białych ochraniaczy na łokcie, limonkowo-pomarańczowo-czarno-białych rękawic oraz zielono-limonkowo-białych butów z napędem odrzutowym.

Kombinezony są przechowywane w cylindrycznych kapsułkach, na których znajduje się symbol ich użytkownika: Na kapsułce Judge znajduje się"J" , Reiju "0",Ichijigo "1" ,Nijigo"2" ,Sanjigo 3, a w przypadku Yonjiego' '4. Aby użyć kombinezonu należy wcisnąć przycisk na kapsułce, co wprawia ją w ruch obrotowy a następnie doprowadza do uwolnienia z niej kombinezonu. Materiał z którego jest wykonany zapamiętuje kształt użytkownika, dzięki czemu szybko pokrywa swojego właściciela tworząc kompletny idealnie przyległy do ciała kombinezon

Umiejętności

Ciekawostki

Przypisy

Nawigacja