FANDOM

Rakuyou to dowódca 7. oddziału załogi Białobrodego.

Wygląd

Rakuyou jest człowiekiem średniego wzrostu z ciemnymi blond dredami. Ma czarne wąsy, a jego oczy przypominają te Perony. Nosi strój składający się z zielonej kamizelki, biało brązowego płaszczu oraz ma brązowe spodnie z kwadratowymi wzorkami. Na stopy założone ma standardowe buty. W pasie przepasany jest łososiową chustą, a na czole widnieje żółta opaska ze znakiem Białobrodego.

Osobowość

Rakuyou jest bardzo lojalny wobec załogi Białobrodego. Był gotów zaryzykować własne życie, aby ocalić Ace'a. Rakuyou jest także bardzo odważnym dowódcą czego dowodzi jego bezpośredni atak na Borsalino.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Gdy okazało się, że Ace miał być zabity na Marineford, Rakuyou dołączył do reszty floty Białobrodego i jego sojuszników, aby go uratować. Przybywając na Marineford walczył, by uratować Płomienną Pięść razem z innymi sojusznikami Białobrodego. Osobiście walczył z admirałem Borsalino, używając jego kuli, by go przegryźć.

Po raz pierwszy płakał, gdy Białobrody ogłosił, że poświęci się w celu ratowania swoich synów. Rakuyou zawołał swojego kapitana, błagając go, by uciekł razem z nimi. Płakał ponownie, gdy Ace wymawiał swoje ostatnie słowa, po tym jak doznał śmiertelnych ran od Sakazukiego, a także gdy Białobrody został zabity przez |załogę Czarnobrodego. Gdy pojawił się Shanks i ogłosił koniec bitwy, Rakuyou i reszta sojuszników opuściła pole bitwy.

Po wojnie

Rakuyou uczestniczył w pogrzebie Białobrodego oraz Ace'a razem z innymi członkami załogi na nieznanej wyspie w Nowym Świecie.

Umiejętności

Jako dowódca 7. oddziału załogi Białobrodego, Rakuyou ma władzę nad niższego szczebla podwładnymi. Podobnie jak wszyscy dowódcy z załogi jest on bardzo silny, również pojawia się w nienaruszonym stanie po jego konfrontacji z admirałem Borsalino.

Rakuyou jako broń używa cepa na łańcuchu wzbogaconego o kolce oraz przypominającego twarz. Łańcuch porusza się w sposób podobny do węża. Służy głównie do ciskania nim w przeciwnika, a dzięki temu, że jest podobny do twarzy, potrafi wgryźć się w przeciwnika powodując kolosalne szkody. Nie wiadomo czy ta broń porusza się tak dzięki Diabelskiemu Owocu czy jest mechaniczna.

Główne walki

Różnice miedzy mangą a anime

  • Gdy Rakuyou atakuje Borsalino, w mandze robi to od przodu zaś w anime od tyłu.
  • Jego broń wydaje się być większa w mandze.
  • W mandze kula zwykle zwisa koło nogi, jednak w anime widzimy ją wijącą się jak wąż.

Nawigacja