FANDOM

Ramen to król Kraju Kano i jeden z pięćdziesięciu władców, którzy wzięli udział w Reverie.

Wygląd

Ramen to łysy mężczyzna z tatuażem w kształcie chińskiego smoka na lewej stronie głowy. Ma kwadratową szczękę i wąsy w stylu Fu Manchu.

Nosi zielony yuanlingshan z białym kołnierzem i mankietami. Z szyi zwisa mu gruby łańcuch, a na nosie ma okulary przeciwsłoneczne. Na głowie nosi czapkę podobną do tej, którą nosili cesarscy urzędnicy w Chinach.

Osobowość

Ramen dba o swój kraj, ale interesuje się też sprawami całego świata. Na Reverie powiedział, że ma wiele tematów do omówienia. Jest też dość dobrym taktykiem. Wysłał rodzinę Chinjao na tajną misję, by ci powstrzymali dostawy broni państwom walczącym z Krajem Kano.

Fabuła

Akt Dressrosa

Ramen wysłał rodzinę Chinjao do Dressrosy na tajną misję mającą na celu powstrzymanie handlu bronią Doflamingo, dzięki któremu państwa walczące z Krajem Kano miały broń.

Akt Zou

Po porażce Doflamingo, Ramen wyczekiwał na powrót nowego przywódcy floty Happo, Saia. Król oznajmił mu, że wojny się skończyły, a Kraj Kano będzie mógł wziąć udział w Reverie.

Akt Reverie

Ramen wziął udział w Reverie. Podczas otwarcia obrad powiedział, że ma wiele tematów do omówienia.

Umiejętności i moce

Jako król państwa sprzymierzonego z Globalnym Rządem ma prawo uczestnictwa w Reverie, gdzie ma pewien wpływ na losy świata.

Ciekawostki

  • Ramen to pochodzące z Chin danie składające się z rosołu, makaronu i innych składników. Ramen stał się niezwykle popularny w Japonii, gdzie utożsamiany jest z kuchnią narodową.