FANDOM

Ran to członkini załogi Kuja.

Wygląd

Ran Anime Concept Art

Grafika koncepcyjna Ran z anime.

Ran to przeciętnego wzrostu kobieta z czarnymi włosami, przerzuconymi na prawą stronę. W obu uszach ma złote kuliste kolczyki. Nosi długie ciemnobrązowe pończochy, żółty pas zdobiony różowymi pierścieniami i pomarańczową, dekorowaną kwiatami koszulkę, odkrywającą brzuch i biust. Na plecach nosi kołczan ze strzałami. Z ramion zwisa jej biały płaszcz, podobny do tego, który noszą oficerowie Marynarki. Zazwyczaj towarzyszy jej różowy wąż.

Osobowość

Ran jest bardzo spostrzegawcza. Zauważyła, że Luffy pokonał Bahuurę czystą siłą. Jako jedyna rozpoznała, że Dominacja, której użył Luffy to Dominacja Koloru Władcy. Jest też jedną z najmądrzejszych członkiń plemienia Kuja. Opowiedziała dziecku historię o Gorgonich Siostrach i ich przeklętych plecach (które w rzeczywistości naznaczone były symbolem niewolnictwa, czego Ran nie wiedziała).

Umiejętności i moce

Jako członkini załogi Kuja jest prawdopodobnie bardzo silna, gdyż jedynie najsilniejsze wojowniczki mogą dostąpić zaszczytu wejścia na statek. Jak większość członkiń plemienia Kuja, Ran używa swojego węża jako łuku. Potrafi też używać Dominacji Koloru Uzbrojenia.

Ciekawostki

  • Jej imię (蘭 Ran) oznacza po japońsku "storczyk".

Nawigacja