FANDOM

Reforte jest niesławnym piratem z Nowego Świata, który sprzymierzył się z załogą Białobrodego. Występuje wyłącznie w mandze.

Wygląd

Reforte jest pulchnym mężczyzną o jasnym kolorze włosów. Nosi koszulkę odsłaniającą większą część klatki piersiowej, oraz płaszcz zwisający na ramionach. Nosi również spodnie i buty ciemnego koloru. Dodatkowo nosi czarny kapelusz oraz okulary przeciwsłoneczne.

Galeria

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Reforte'a poza tym, że walczy i ryzykuje życie w próbie ocalenia Portgas D. Ace'a.

Historia

Jakiś czas przed rozpoczęciem fabuły, Reforte staje się rozpoznawalnym piratem, o pewnej niesławnej reputacji w Nowym Świecie, któremu udaje się sprzymierzyć z załogą Białobrodego.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Marineford

Kiedy Portgas D. Ace ma zostać stracony na Marineford, Reforte wraz ze swoją załogą dołącza do sił załogi Białobrodego by go ocalić.

Powojnie

Reforte razem ze swoją załogą uczestniczy w uroczystościach pogrzebowych Ace'a i Białobrodego, gdzieś w nieznanym miejscu w Nowym Świecie.

Umiejętności i moce

Reforte staje się rozpoznawalnym piratem o pewnej niesławnej reputacji w nowym świecie, któremu udaje się zawrzeć sojusz z załogą Białobrodego.

Główne walki

Nawigacja