FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Rodzina Riku to rodzina królewska, rządząca Dressrosą od powstania Globalnego Rządu do wydarzeń sprzed dziesięciu lat. Była to jedna z nowych rodzin królewskich intronizowanych w dziewiętnastu królestwach, które zostały opuszczone przez władców, którzy przenieśli się z rodzinami, by żyć w Mariejois.

Członkowie

Jedynymi znanymi członkami tej rodziny do tej pory są Rebecca, Scarlett, Riku Doldo III i Viola. Kyros stał się członkiem rodziny Riku poprzez małżeństwo ze Scarlett.

[v · e · ?]
Rodzina Riku
Rodzina królewska
Riku Doldo III Żona Doldo (status nieznany) Scarlett (martwa) Viola Rebecca
Spowinowaceni
Kyros (ojciec Rebecci)

Historia

Osiemset lat temu członkowie rodziny Riku stali się nowymi władcami Królestwa Dressrosa, po tym jak rodzina Donquixote wyjechali z kraju aby zamieszkać w Mariejois. Jednym z pierwszych decyzji nowej rodziny królewskiej było wyzwolenie krasnoludków i nadanie im Green Bit na własność w ramach rekompensaty za ich niewolniczą pracę. Wdzięczne krasnoludki zaczęły potajemnie użyźniać glebę na Dressrosie, dzięki czemu było łatwiej o plony na wyspie. Rodzina Riku zaczęła prowadzić politykę pacyfizmu i mediacji w stosunku do sąsiednich wysp. Dzięki tej polityce przez prawie 800 lat, rządzona przez nich Dressrosa nigdy nie znalazła się w stanie wojny z innym krajem. To niebywałe osiągnięcie uczyniło z ich kraju symbol pokoju na świecie.

Fabuła

Akt Dressrosa

Nawigacja