Porucznik Rokkaku był jednym z oficerów "Topororękiego" Morgana w bazie Marynarki w East Blue.

Wygląd

Rokkaku był ciemnej karnacji, a jego brodata twarz miała charakterystyczny kształt sześciokąta. W mandze posiadał on również bliznę ciągnącą się od środka czoła do prawego oka. Obecnie jego twarz wygląda na nieco bardziej pulchną, ale może być to jedynie złudzenie wynikające z faktu, że marynarz mógł po prostu przeżuwać jakąś potrawę na jeden z tytułowych stron mangi.

Ubierał się w granatowe spodnie i białą marynarską koszulkę bez rękawów, która posiada kołnierzyk z dwoma niebieskimi paskami. Na tylnej części znajduje się zaś niebieski emblemat Marynarki. Guziki w koszuli również są białe, a wokół szyi porucznik zawiązał sobie zieloną chusteczkę. Oprócz tego, tak jak Czerwony Pies, na głowie ma założoną standardową czapkę z daszkiem, na której widnieje napis "MARINE".

Osobowość

Rokkaku był prawdopodobnie bardzo prawym człowiekiem, zważywszy na to, że odmówił wykonania okrutnego rozkazu swojego przełożonego.

Fabuła

Romance Dawn

W regionie wysp Yotsuba znajdowało się małe miasteczko Shells Town, w którym stacjonował niewielki oddział marynarzy pod dowództwem okrutnego pułkownika Morgana. Jednym z oficerów służących pod Topororękim był Rokkaku. Gdy dowódca jednostki dowiedział się o "wizycie" małej dziewczynki imieniem Rika pod krzyżem w bazie, do którego przywiązany był Roronoa Zoro, wydał rozkaz zgładzenia jej. Każdy kto w jakiś sposób sprzeciwiał się władzy Morgana był uznawany przez niego za buntownika, bez względu na to czy były to nawet kobiety i dzieci. Rokkaku, który otrzymał ów rozkaz, odmówił jego wykonania, tłumacząc się tym, iż Rika to tylko małe bezbronne dziecko. Morgan uznał to za przejaw buntu i ściął porucznika za niesubordynację.

Po przeskoku

Rokkaku je danie przygotowane przez Rikę.

Rokkaku wraz ze swoim przełożonym Ripperem, przybywa do stołówki, gdzie Rika pilnie uczy się, by zostać kelnerką i kucharką. Trzyma on w prawej ręce gazetę i zwracając się do dziewczynki zamawia ryżową kuleczkę.

Ciekawostki

  • Jego imię i ranga zostały ujawnione w One Piece Blue: Grand Data File.
  • Wydaje się, że jego imię pochodzi od łotra z Romance Dawn v.2, czyli prototypu mangi One Piece. Oprócz tego Rokkaku ma podobny kształt twarzy jak jego imiennik.

Nawigacja

Tekst tego artykułu, w części lub w całości pochodzi z onepiece.com.pl

Jestem złodziejką, która okrada piratów! Przyłącz się do mnie, a razem zdobędziemy fortunę. Oryginalny tekst znajduje się na stronie: http://www.onepiece.com.pl/readarticle.php?article_id=480 Twórcą tego artykułu jest użytkownik: Leviathan a korekterem jest ARRRGH

Nami Steals Alvida's Treasure.png