FANDOM

Rope Action to styl walki Pauliego. Opiera się na wykorzystaniu lin. W połączeniu z akrobatycznymi zdolnościami Pauliego stanowi groźną broń. Ilość lin schowanych w rękawach cieśli zdaje się być nieograniczona. Same liny wykonane są przez Galley-La Company i mają być nierozrywalne. Przez wcześniej wymienione cechy stylu walki wiele osób myśli, że Paulie włada mocą diabelskiego owocu.

Techniki

  • Rope Action: Round Turn (ロープ・アクション ラウンド・ターン Rōpu Akushon Raundo Tān): Paulie, stojąc pomiędzy przeciwnikami, łapie ich linami i ciągnie w swoim kierunku, przez co ci zderzają się ze sobą.
  • Rope Action: Bowline Knot (ロープ・アクション ボーラインノット Rōpu Akushon Bōrain Notto): Paulie wypuszcza z rękawa linę, która zaplątuje się na nadgarstku przeciwnika, krępując jego ruchy.
  • Wędkarska Nauczka (オシオキ 一本釣り Oshioki Ippondzuri): Po splątaniu przeciwnika linami Paulie rzuca nim o ziemię. W tłumaczeniu Viz Manga technika nazwana jest Hook, Line and Sinker, a w dubbingu FUNimation Punishment Hook, Line and Sinker.
  • Rope Action: Half-Knot Air Drive (ロープ・アクション ハーフノット エア・ドライブ Rōpu Akushon Hāfu-Notto Ea Doraibu): Paulie zawiązuje linę na szyi przeciwnika, dusi go i powala na ziemię.
Pipe Hitch Knives

Pipe Hitch Knives.

  • Pipe Hitch Knives (パイプ・ヒッチ・ナイブス Paipu Hitchi Naibusu): Paulie wypuszcza z rękawa linę z wplątanymi nożami, które tną przeciwnika.
  • Rope Action: Figure of Eight Knot (ロープ・アクション フィギュアオブ・エイト・ノット Rōpu Akushon Figyua obu Eito Notto): Paulie wypuszcza z rękawa osiem lin z mocno zawiązanymi supłami na końcach. Uderzają one w kilka celów na raz. W dubbingu FUNimation technika nazwana jest Figure-of-Eight Knot.
  • Rope Action: Timber Hitch Tug (ロープ・アクション ティンバー・ヒッチ・タグ Rōpu Akushon Tinbā Hitchi Tagu): Paulie wyskakuje w górę, robi salto i wypuszcza z rękawa kilka lin, które po zaplątaniu się na przeciwniku ciągną go do ziemi.
  • Top Knot (独楽結び (タップ・ノット) Tappu Notto): Paulie wypuszcza z rękawa linę, która zawija się w spiralę i zaciska na ciele przeciwnika. Po pociągnięciu z odpowiednią siłą wróg zaczyna kręcić się jak bączek, po czym zazwyczaj mdleje z powodu zawrotów głowy.
  • Shrouds and Rat-Line Knot (シュラウズ・アンド ラットリン・ノット Shurauzu ando Ratto-Rin Notto): Paulie tworzy ze swoich lin wielką sieć, którą narzuca na przeciwników. W dubbigu FUNimation technika nazwana jest Shrouds and Rattling Knot.

Nawigacja