FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Zoro jest niezwykle potężnym szermierzem z ogromnym potencjałem. Jest jednym z trzech najlepszych wojowników załogi Słomkowych, a niektórzy nawet z powodu jego siły sądzą, że jest on kapitanem. Należy do grupy określanej przez resztę załogi jako potworne trio (Luffy, Zoro, Sanji). Zoro sam stworzył swój styl walki trzema mieczami. Podczas, gdy Luffy zawsze walczy z najsilniejszym przeciwnikiem, Zoro bierze na siebie drugiego najsilniejszego wroga.

Umiejętności fizyczne

Po dwuletnim treningu z Mihawkiem, siła Zoro znacznie wzrosła. Może przeciąć ogromne obiekty z niewiarygodną łatwością, szybkością i precyzją.

Jest bardzo silny fizycznie, ciężko go zmęczyć. Mimo ogromnej masy mięśni Zoro jest też szybki i zwinny.

Brak orientacji

Zoro ma jedną największą słabość - brak orientacji. Zdarzyło się mu nawet, że pomylił statki. Potrafi się zgubić zawsze i wszędzie. Nawet kiedy wskaże się mu w którą stronę ma iść, on może pójść w odwrotnym kierunku. Na przykład podczas aktu Skypiea, kiedy zamierzał iść w prawo, a poszedł w lewo. Ponadto w Enies Lobby Nami wskazała Zoro dokładną drogę, lecz on i tak poszedł w innym kierunku albo jak Perona kazała mu iść za sobą on w pewnym momencie po prostu skręcił. Podczas swoich pomyłek często obwinia niesłusznie o to innych członków załogi. Po dwuletniej przerwie Zoro jako pierwszy przybył na archipelag Sabaody co bardzo zdziwiło i wręcz zdenerwowało Sanjiego, jednak szermierz dokonał tego dzięki pomocy Perony.

Szermierka

Główny artykuł: Styl Trzech Mieczy

Styl Dziewięciu Mieczy

Główny artykuł: Styl Dziewięciu Mieczy

Styl walki stworzony, by pokonać Kaku.

Miecze

  • Wadou Ichimonji – należy do Oowazamono. Wcześniej Wadou był mieczem Kuiny, ale po jej śmierci, Zoro poprosił swojego mistrza i jej ojca by dał mu ten miecz.
  • Trzeci Kitetsu – Wazamono, przeklęte ostrze, którego wszyscy wcześniejsi posiadacze zginęli straszliwą śmiercią.
  • ShuusuiOowazamono, wcześniej należał do Ryuumy, po pojedynku z nim zastąpił Yubashiri.

Poprzednie miecze

  • Dwie bezimienne katany – zniszczone przez Mihawka, które zostały zastąpione przez Trzeci Kitesu i Yubashiri.
  • Yubashiri – Ryouwazamono, Zoro dostał go od Ippona Matsu, który wcześniej próbował go naciągnąć, aby ten sprzedał mu Wadou Ichimonji. Zniszczony przez Shuu, oficera Marynarki.

Dominacja

Dominacja Koloru Uzbrojenia

Główny artykuł: Dominacja Koloru Uzbrojenia

Dominacja Koloru Obserwacji

Główny artykuł: Dominacja Koloru Obserwacji

Statystyki

W One Piece Red: Grand Characters pokazano statystyki Zoro.

Ochota na przygodę Siła Inteligencja Zdolności manualne Poczucie stylu Ciekawość
2/6 6/6 2/6 4/6 2/6 3/6

Nawigacja