FANDOM

Rozdział 496 zatytułowany jest Podjarki namorzynowe

Okładka

Raport CP9 po wykonaniu misji, odc. 6: Pozbawieni środków na leczenie przybywają do Saint Poplar - miasta królowej wiosny.

Agenci CP9 zjawiają się podczas deszczu w Saint Poplar, nie mając pieniędzy na lekarza. Rob Lucci jest wciąż nieprzytomny.

Krótkie streszczenie

Po uratowaniu Hachyka, Słomkowi w końcu mogą skosztować jego takoyaki. Jak się okazuje kopnięcie Sanjiego sprawiło, iż twarz Duvala wypiękniała, jak on sam stwierdził. Był on bardzo wdzięczny kucharzowi i powiedział mu, że jeśli ten będzie potrzebował pomocy, to wystarczy jedno słowo. Następnie Duval i jego towarzysze odpłynęli. Załoga dowiedziała się od Pappuga, że jeśli chcą dostać się do Nowego Świata, musi przepłynąć pod Red Line. Aby móc to zrobić, ktoś będzie im musiał pokryć statek, a zrobi to właśnie na archipelagu Sabaody gdzie dotarli. Tam Słomkowi dowiedzieli się nieco o tej wyspie od nowych przyjaciół. Następnie Hachyk powiedział im, że zabierze ich do znakomitego mechanika, który pokryje ich statek. Zaznaczył jednak, że muszą mu obiecać, że nie wyzwą światowych arystokratów nawet jeżeli ci na ich oczach zabiją człowieka.

Szybki opis

Nowości

  • Duval wypiękniał.
  • Powiedział on Sanjiemu, że jeżeli będzie potrzebował pomocy to wystarczy powiedzieć.
  • Latający Rybojeźdźcy i ich szef odpływają.
  • Słomkowi dowiadują się jak mogą dopłynąć na wyspę ryboludzi.
  • Załoga dociera do archipelagu Sabaody.
  • Hachyk wyjaśnił im kilka rzeczy na temat tego miejsca.
  • Przyjaciel Hachyka pokryje Słomkowym statek.
  • Luffy i reszta mają obiecać ryboludziowi, że nie wyzwą światowej arystokracji.

Postacie

Piraci Globalny Rząd Inni
Załoga Słomkowego Kapelusza
CP9
Takoyaki 8

Latający Rybojeźdźcy

Nawigacja