FANDOM

Rozdział 5 zatytułowany jest Król piratów i mistrz szermierzy.

Okładka

Teatr zwierząt: Luffy skończył swój napój i próbuje napić się ze szklanki delfina. Zoro także pije, podziwiając widok.

Opis

Morgan i jego żołnierze ruszają zabić Zoro i Coby'ego. Tymczasem Luffy znajduje miecze Zoro. Roronoa myśli o tym, że nie może umrzeć w takim miejscu. Wspomina wtedy przysięgę, którą złożył swojej przyjaciółce Kuinie. Gdy Zoro i Coby mają zostać rozstrzelani ratuje ich Luffy. Roronoa uświadamia sobie, że jeśli chce przeżyć to nie ma wyboru i musi dołączyć do Luffy'ego.

Fabuła

Helmeppo pękł i powiedział, gdzie są miecze Zoro, w jego pokoju, który on i Luffy minęli. Luffy uderzył go. Pojawili się Marines i wycelowali w Luffy'ego. Ten użył zakładnika jako tarczy.

Na placu straceń Coby był postrzelony. Zoro powiedział mu, że skoro jeszcze żyje to powinien stąd uciekać. Chłopiec powiedział, że musi go uwolnić, bo Helmeppo chce złamać obietnicę i zabić Łowcę Piratów za trzy dni. Coby opowiedział o tym jak Luffy uderzył Helmeppo. Poprosił chłopaka, żeby Zoro ochronił Słomianego, co nie wiązałoby się od razu z zostaniu piratem. Przybyli Marines.

Luffy miecze chapter5

Luffy znajduje miecze Zoro.

Luffy wszedł do pokoju Helmeppa i zobaczył trzy miecze. Pyta się zakładnika, który miecz należy do Zoro. Helmeppo jednak zemdlał. Luffy z ciekawości zerknął przez okno. Morgan kazał zabić chłopaka w słomianym kapeluszu. Dodał, że rebelia trzech osób jest niczym, a Zoro jest śmieciem. Morgan kazał zatrzelić Zoro i Coby'ego. Roronoa pomyślał, że musi coś jeszcze przed śmiercią zrobić.
Zoro chapter5

Zoro dowiaduje się o śmierci Kuiny.

Kilka lat wcześniej, gdy Zoro uczył się szermierki dwa tysiące razy został pokonany w walce na bambusowe kije przez Kuinę, córkę mistrza tamtejszego dojo. Koshiro, ojciec Kuiny, starał się pocieszyć Zoro. Uczniowie, którzy popierali Roronoę uznali, że skoro to córka mistrza, to ten ją pewnie uczy jakichś specjalnych technik. Koshiro zaprzeczył. Zoro nie mógł w to uwierzyć, że jest pokonywany przez dziewczynę. Mistrz próbował to usprawiedliwić tym, że Kuina jest starsza, ale Zoro pokonał już kilku dorosłych. Roronoa powiedział, że chce zostać największym szermierzem mórz i nie może przegrać z dziewczyną. Nadeszła noc. Zoro przybył z dwoma prawdziwymi mieczami. Powiedział, że chce walczyć z Kuiną takimi. Ostatecznie przegrywa. Zoro oznajmia, że jej nienawidzi. Kuina mu zaprzecza. Jej argumentem jest to, że jest dziewczyną i stanie się słabsza od reszty uczniów jej ojca. Zaczyna płakać. Zoro na nią wrzeszczy, że nie powinna tak mówić po tym jak pokonała wszystkich chłopców z dojo. Dodaje, że zależy mu na pokonaniu jej i zostaniu największym szermierzem świata. Dzieci składają przysięgę, że któryś z nich zostanie nim. Następnego dnia Kuina spadła ze schodów i umarła. Zoro przyjął z początku jako jej kapitulację. Potem się uspokaja i prosi Koshiro o miecz Kuiny. Sensei się zgadza. Zoro przysięga, że zostanie najsilniejszym dla Kuiny.

Gdy już mają paść strzały, Luffy używa techniki Gomu Gomu no Rocket i pojawia się na linii strzału. Pociski Marines odbijają się od niego. Wszyscy patrzyli na niego jak na coś dziwnego. Zoro zapytał się kim on jest. Luffy odpowiedział pewnym głosem, że przyszłym Królem Piratów. Luffy podał Zoro trzy katany i dodał, że jeśli je przyjmie to będzie musiał się do niego przyłączyć. Roronoa się zgadza.

Szybki opis

Nowości

  • Luffy znajduje miecze Zoro
  • Ukazana zostaje przeszłość Zoro. Poznajemy też jego marzenie.
  • Zoro nie mając wyboru dołącza do Luffy'ego jako drugi członek załogi.

Postacie

1: pierwsze przedstawienie
2: nowy załogant
3: debiut

Piraci Marynarka Cywile
Piraci Słomianego Kapelusza
Miasto Shells
Wioska Shimotsuki

Techniki

Walki

Nawigacja