FANDOM

Rozdział 504 zatytułowany jest Piraci na pierwszej linii frontu!.

Okładka

Raport CP9 po wykonaniu misji, odc. 13: Czekając na koniec zakupów.

Opis

Z powodu tego, że na Saboady przybędzie niedługo Admirał Marynarki wśród większości piratów wybuchła panika. Tymczasem w kwaterze głównej do tego zadania został przydzielony Kizaru, ale dużo większą wiadomością jest fakt, że Marynarka do wojny z Białobrodym wezwała Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz. W domu aukcyjnym Silvers Rayleighowi udało się zniszczyć obrożę Keimi. Poprzedni tajemniczy atak Rayleigha o nazwie Haki powalił wszystkich oprócz Słomianych, Piratów Kida i Piratów Serca, ale głównym na teraz problemem piratów, jest fakt, że na zewnątrz znajduje się mnóstwo ludzi z Marynarki. Aby ich pokonać na zewnątrz wyszli kapitanowie swoich Załóg, Kid, Law i Luffy, którzy dzięki mocy swoich szatańskich owoców nieśli zniszczenie siłom wroga.

Fabuła

Szybki opis

Nowości

  • Większość ludzi na Sabaody zaczęła panikować z powodu wezwania Admirała Marynarki.
  • Do tego zadania przydzielony został Borsalino.
  • Marynarka przeciwko Białobrodemu wystawi Królewskich Wojowników Mórz.
  • Rayleigh niszczy obrożę Keimi.
  • Tajemnicza moc dzięki, której Rayleigh powalił wszystkich na ziemie nosi nazwę Haki.
  • Atak przetrwały jedynie Załogi Kida, Lawa i Luffy’ego.
  • Naprzeciwko marynarzy, którzy otoczyli budynek, wyszli kapitanowie tych trzech Załóg.
  • Zarówno Kid, Law i Luffy są użytkownikami szatańskich owoców i od samego początku sieją dzięki ich mocy zniszczenie.

Postacie

  • 1: pierwsze przedstawienie
  • 2: nowy załogant
  • 3: debiut
Piraci Globalny Rząd Marynarka Inni
Piraci Słomkowego Kapelusza
Piraci Kida

Piraci Serca
Super Rookies

Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz
CP9
Takoyaki 8

Techniki

Walki

Nawigacja