FANDOM

Rozdział 507 zatytułowany jest Przybywa Żółta Małpa.

Okładka

Kolorowa okładka: Deklaracja wojny Słomkowych.

Opis

Rayleigh powiedział Słomianym, że nie weźmie od nich zapłaty za pokrycie statku, wtedy Robin zadała mu pytanie czym jest "Wola D" i czy możliwe, że odkryli, co się zdarzyło podczas pustego wieku 900 lat. Mężczyzna odpowiedział jej, że poznali całą tę historię, ale oni również powinni pozwiedzać świat na co Robin odpowiedziała twierdząco. Wtedy też Usopp zrobił najgorszą rzecz jaką tylko mógł: Chciał zadać Rayleigh'owi pytanie na temat One Piece, co spowodowało niewyobrażalną wściekłość Luffy'ego, który stwierdził, że nie chciałby przeżywać tak nudnej przygody. Nie długo po tym, mechanik powiedział im, że ich statek będzie gotowy za 3 dni po czym się z nimi pożegnał. Tymczasem Admirał Marynarki Kizaru stanął przed Piratów Hawkinsa, a na przeciwko Załogi Słomianych pojawia się jakaś osoba.

Fabuła

Szybki opis

Nowości

  • Rayleigh pogratulował Załodze dotarcia aż tak daleko.
  • Mechanik zaoferował im pokrycie statku za darmo.
  • Załoga Króla Piratów odkryła dawniej całą historię Poneglyph'ów włącznie z tym, co zdarzyło się podczas Pustego Wieku.
  • Roger nie umiał czytać tych kamieni, ale potrafił słyszeć głos każdej rzeczy.
  • Robin zgodziła się, że sami poznają prawdę, kontynuując podróż.
  • Usopp chciał zadać pytanie na temat One Piece, przez co Monkey wpadł w furię gdyż nie chce przeżywać nudnej przygody.
  • Zdaniem Luffy'ego Królem Piratów nie jest ten kto podbije ocean lecz ten kto ma na nim największą wolność.
  • Rayleigh skończy pokrywać statek Załogi za 3 dni.
  • Kizaru szuka człowieka o imieniu Sentomaru.
  • Marines próbują złapać członków Jedenastu Supernovas.
  • Admirał staje na przeciwko Hawkinsa.
  • Ktoś pojawia się na przeciw Słomianym.

Postacie

  • 1: pierwsze przedstawienie
  • 2: nowy załogant
  • 3: debiut
Piraci Marynarka Inni
Piraci Słomianego Kapelusza
The Eleven Supernovas

Piraci Rogera

Kizaru1

Takoyaki 8

Pozostali

Techniki

Walki

Nawigacja