FANDOM

Rozdział 521 zatytułowany jest Kopyto wzlatującego w niebo smoka.

Okładka

Raport CP9 po wykonaniu misji, odc. 27: W pogoni za CP9!

Pułkownik Berry Good przygotowuje się do złapania zbiegłych agentów.

Krótkie streszczenie

Po tym gdy Luffy'emu udało się wygrać pojedynek poprosił o przywrócenie dziewczyn do normy, Boa Hancock powiedziała mu, że ma moc odwrócenia petryfikacji, ale jeżeli ją o to poprosi to nie będzie mu mogła pomóc w bezpiecznym odejściu z wyspy. Takim postawieniem sprawy, chciała pokazać prawdziwą naturę Luffy'ego, ale ten bez chwili namysłu poprosił o wskrzeszenie Marguerite i reszty, co też Królewski Wojownik Mórz uczyniła. Następnie w jej komnacie, Hancock, wiedząc jaka jest prawdziwa natura chłopaka, pokazała mu swój znak na plecach, który był podobny do tego jaki miał na czole Hachyk. Kiedy pojawiła się Gloriosa i opowiedziała siostrom o tym, że Luffy uderzył na archipelagu Sabaody światowego arystokratę, dziewczyna powiedziała mu, że ten znak to herb światowej arystokracji, a to dlatego, że ona i jej siostry, były kiedyś przez nich więzione. Po tym gdy Królewski Wojownik Mórz zakończyła swoją opowieść, zaproponowała Luffy'emu, że jej statek, jest do jego dyspozycji.

Szybki opis

Nowości

  • Hancock postawiła przed Luffym ultimatum, albo odmieni dziewczyny, albo pomoże mu w bezpiecznym opuszczeniu wyspy.
  • Luffy bez zastanawiania się prosi o odpetryfikowanie Marguerite i reszty.
  • Królewski Wojownik Mórz pokazuje chłopakowi znak światowych arystokratów na plecach.
  • Starszyna opowiada siostrom o tym jak Monkey uderzył światowego arystokratę.
  • Hancock i jej siostry zostały uratowane przez ryboludzia o imieniu Tiger.
  • Cesarzowa Piratów powiedziała Słomkowemu, że jej statek jest do jego dyspozycji.

Postacie

Piraci Kuja Globalny Rząd Marynarka
Załoga Słomkowego Kapelusza

Piraci Słońca
Załoga Kuja
Światowa arystokracja