FANDOM

Rozdział 522 zatytułowany jest Śmiertelna choroba.

Okładka

Raport CP9 po wykonaniu misji, odc. 28: Nie pozwolimy wam zrobić rozpierduchy w naszym domu!

Próba aresztu spotyka się z oporem. Agenci CP9 przybierają zwierzęce postacie.

Krótkie streszczenie

Po zakończonej na Amazon Lily imprezie, Luffy dowiedział się od Gloriosy, że Boa Hancock jest jedną z Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz. Dodatkowo powiedziała mu ona, że Wojownicy Mórz szykują się do wojny z Białobrodym, a to wszystko dzieje się, dlatego że rząd ogłosił egzekucję Ace'a. Chłopak zdecydował się na to, aby jak najszybciej dostać się do Impel Down, gdzie jest przetrzymywany jego brat. Mimo, że misja ta nie ma tak naprawdę szans powodzenia, podjął decyzję o odłożeniu spotkania z przyjaciółmi, a już teraz potrzebuje statek wojenny, który może mu zapewnić jedynie Hancock. Ta jednak zapadła na niespodziewaną przypadłość, którą okazało się zakochanie w Luffym, dziewczyna ku jego radości zgodziła się na odpowiedzenie na wezwanie Królewskich Wojowników Mórz.

Szybki opis

Nowości

  • Została urządzona, na której główną gwiazdą, był Luffy.
  • Po udanej ucieczce spotkał, czytającą gazetę Starszyna.
  • Dowiedział się od niej, że Hancock należy do Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz, którzy szykują się do wojny z Białobrodym, która spowodowana jest egzekucją Ace'a.
  • Luffy podjął decyzję o jak najszybszym dostaniu się do podmorskiego więzienia Impel Down.
  • Jedyną szansą, aby się tam dostać przed egzekucją, było pożyczenie okrętu wojennego od Hancock.
  • Dziewczyna zachorowała na nieznaną przypadłość.
  • Okazuje się, że dziewczyna jest po prostu zakochana w Luffym.
  • Hancock zgodziła się odpowiedzieć na wezwanie.

.

Postacie

Piraci Kuja Globalny Rząd
Załoga Słomkowego Kapelusza
Załoga Białobrodego

Załoga Kuja
CP9