FANDOM

Rozdział 547 zatytułowany jest Wielka ucieczka.

Okładka

Kolorowa okładka: Drużyna uciekinierów z Impel Down (Jinbe, Emporio Ivankov, Bentham, Daz Bones, Galdino, Buggy, Błyskawica, Crocodile i Monkey D. Luffy) w samurajskich strojach.

Krótkie streszczenie

Luffy nadal toczy bój z Magellanem, ale zaczyna mieć już kłopoty, ponieważ wosk Mr. 3 już mu nie pomaga. Jinbe, Crocodile i Mr. 1 pokonali wszystkich marynarzy z jednego ze statków, dzięki czemu udało im się go przejąć. Magellan dalej gonił Luffy'ego i Mr. 3, a ci dotarli już do miejsca, gdzie znajdowała się już reszta uciekinierów. Wydawało się już, że naczelnik więzienia ich dopadnie, bo minęłoby trochę czasu, aż Jinbe by do nich dopłynął statkiem, ale wpadł on na pomysł, aby wszyscy wskoczyli do morza. Jak się okazało wezwał on stado rekinów wielorybich, które pomogły uciec Luffy'emu i reszcie.

Szybki opis

Nowości

  • Luffy nadal walczy z Magellanem, ale ma już kłopoty, ponieważ wosk przestał być użyteczny.
  • Jinbe, Crocodile i Mr.1 w końcu zdobyli statek.
  • Ci którzy walczyli z Magellaem, myśleli, że reszcie udało się zdobyć statek dlatego uciekali w kierunku wyjścia, prowadząc za sobą naczelnika.
  • Pojawili się ponownie Ivankov i Błyskawica.
  • Jinbe kazał wszystkim wskoczyć do morza, Luffy mu uwierzył.
  • Królewski Wojownik Mórz wezwał na pomoc stado rekinów wielorybich, które pomogły wszystkim w ucieczce.

Postacie

Piraci Impel Down Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz Inni
Załoga Słomkowego Kapelusza

Piraci Buggy'ego
Baroque Works

Rewolucjoniści

Nawigacja