FANDOM

Rozdział 552 zatytułowany jest Ace i Białobrody.

Okładka

Krótkie streszczenie

Po pojawieniu się wściekły Białobrody dzięki swojej mocy wywołał trzęsienie morza, a w konsekwencji wielką falę. Tymczasem Ace zaczął wspominać sytuację, gdy po raz pierwszy, jeszcze jako kapitan załogi, walczył przeciwko Białobrodemu. Wtedy też Imperator przyjął go do siebie i nazwał synem, ale Płomienna Pięść wcale nie była tym faktem zaszczycona. Przy każdej nadarzającej się okazji próbował pozbawić go życia, aż do momentu gdy zrozumiał kim jest jego "ojciec". W sytuacji gdy Teach zabił jednego z załogantów, Ace mimo, że mu to odradzano ruszył za Czarnobrodym, ale teraz mimo to Białobrody jest z nim wraz z załogą, a wywołane przez jego trzęsienie fale atakują właśnie platformę egzekucyjną z dwóch stron.

Szybki opis

Nowości

  • Piraci będący na statku kierującym się do Marineford, dowiedzieli się od Luffy'ego, kto jest ojcem Ace'a.
  • Białobrody ma moc Wstrząs-Wstrząsowocu.
  • Ace odrzucił kiedyś posadę Królewskiego Wojownika Mórz.
  • Płomienna Pięść, próbowała zgładzić Białobrodego, ale przegrała pojedynek z nim.
  • Newgate przyjął chłopaka do siebie i nazwał go swoim synem.
  • Ace na każdym kroku chciał zgładzić "ojca", ale to nic nie dawało.
  • W końcu chłopak zrozumiał swoje postępowanie i po jakimś czasie został kapitanem drugiego oddziału.
  • Załoga Białobrodego próbowała powstrzymać chłopaka przed pogonią za Teachem, ale ten się uparł.
  • Mimo tamtej sytuacji Załoga przybyła tu po niego i nie pozostawi przy życiu nikogo, kto go skrzywdził.
  • Wcześniejsze trzęsienie spowodowało, że dwie ogromne fale są tuż przy platformie egzekucyjnej.

Postacie

Piraci Marynarka Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz Inni
Załoga Słomkowego Kapelusza

Załoga Kuja

Piraci Czarnobrodego

Piraci Rudowłosego
Piraci Białobrodego
Rewolucjoniści

Nawigacja