FANDOM

Rozdział 7 zatytułowany jest Przyjaciel.

Okładka

Luffy maluje znak Jolly Roger na niedźwiedziu, a Zoro śpi. Wokół lata kilka ptaków.

Krótkie streszczenie

Marynarze z oddziału Morgana są szczęśliwi po jego porażce i w zamian puszczają Luffy'ego i Zoro wolno. Coby nie odchodzi z nimi tylko przyłącza się do Marynarki. Ci jednak uważają, że jest przyjacielem Luffy'ego. Ten by go ochronić walczy z nim. Wtedy Luffy i Zoro odpływają spokojnie z miasta, a marynarze im salutują.

Długie streszczenie

Zoro zapytał, czy którykolwiek z marynarzy chce ich aresztować. Spotkała go radość żołnierzy uwolnionych od Morgana. Następnie Coby, Luffy i Zoro poszli się najeść do baru Ririki. Zoro przyznał, że już umierał z głodu na placu straceń. Gdy się najadł Luffy ku zaskoczeniu nadal jadł. Coby przeprosił za kłopot, ale matka Riki powiedziała, że to nie kłopot, bo chłopcy uratowali miasto. Rika uznała, że Luffy jest silny. Ten to przyznał i powiedział, że będzie silniejszy. Dodał, że chce płynąć na Grand Line. Coby powiedział, że to samobójstwo. Zoro uznał, że jeśli mają zamiar zdobyć One Piece to muszą tam wyruszyć. Coby nie mógł w to uwierzyć. Roronoa przypomniał mu, że Coby nie musi płynąć z nimi. Coby to przyznał, ale powiedział, że się boi o nich. Nazwał Luffy'ego i Zoro swoimi przyjaciółmi. Dodał, że nikt nigdy na niego nie próbował walczyć. Powiedział, że trzeba walczyć o to w co się walczy. Luffy powiedział, że po to ma zamiar popłynąć na Grand Line. Zoro zaś przypomniał Coby'emu, że ten może mieć problem z dołączeniem do Marynarki, bo ich wywiad może się dowiedzieć o jego przeszłością związaną z Alvidą. Przybyli marynarze. Zapytali, czy Zoro i Luffy to piraci. Luffy przyznał, że jest piratem. Marynarz powiedział, że nie może ignorować obowiązków marynarza, ale jest wdzięczny Słomkowemu za to co zrobił Morganowi. Oznaczało to, że Luffy i Zoro musieli natychmiast opuścić miasto, a Kwatera Główna o niczym się nie dowie. Oficer zapytał Coby'ego, czy jest jednym z nich. Chłopiec zaprzeczył. Luffy powiedział wymijająco o przeszłości Coby'ego. Ostatecznie Coby uderzył Luffy'ego. Luffy był uśmiechnięty i uderzył Coby'ego. Marynarz kazał mu przestać grożąc aresztem. Ripper zrozumiał, że Coby i Luffy nie są przyjaciółmi. Kazał Słomkowemu odejść. Coby się nie popłakał, ale zrozumiał, że to cel był zamierzony. Luffy i Zoro odeszli. Coby poprosił o przyjęcie go w szeregi Marynarki. Jeden z marynarzy się nie zgodził, powiedział, że trzeba sprawdzić jego przeszłość. Coby powiedział, że się urodził, by zostać oficerem Marynarki. Ripper powiedział chłopcu, że nie czeka go łatwa przyszłość i przywitał go jako marynarz. Chłopiec podziękował.

Luffy i Zoro podeszli do portu i postanowili ukraść łódź. Uznali, że skoro są piratami, to mogą to zrobić. Przybiegł Coby i im podziękował. Przybyli inni marynarze i zasalutowali do piratów. Luffy i Zoro odpłynęli. Ripper uznał ich za dobrych przyjaciół. Dodał, że za złamanie kodeksu Marynarki obetnie wszystkim racje żywności na tydzień. Luffy szczęśliwy powiedział, że rusza ku Grand Line.

Szybki opis

Nowości

  • Okazuje się, że marynarze z 153. oddziału Marynarki nienawidzili Morgana.
  • Marynarze wyrzucają Luffy'ego i Zoro z miasta.
  • Coby i Słomkowi rozdzielają się pierwszy raz od spotkania.
  • Luffy bije Coby'ego, aby było jasne, że są wrogami.
  • Coby dołącza do Marynarki.
  • Słomkowi są wyrzuceni pierwszy raz i pierwszy raz wyruszają w podróż.

Postacie

Piraci Marynarka Cywile
Załoga Słomkowego Kapelusza

Załoga Rudowłosego

Załoga Buggy'ego
Shells Town