FANDOM

Rozdział 700 zatytułowany jest Jego własne tempo.

Okładka

Krótkie streszczenie

Wieści na temat Doflamingo oraz sojuszach Supernowych obiegły cały świat. Doflamingo i Law umówili się na Green Bit na godzinę trzecią po południu. Sojusz Słomkowych i Sercowych opracował plan zniszczenia fabryki SMILE. Tymczasem Doflamingo przekazał swojemu oficerowi Diamante Płom-Płomieniowoc.

Długie streszczenie

Wieści na temat Doflamingo, sojuszu Luffy'ego i Lawa oraz sojuszu Kida, Apoo i Hawkinsa rozbiegły się na cały świat. Wśród czytających byli Jewelry Bonney i Jinbe. Piraci Kida zastanawiają się jak to możliwe, że Absa wie o ich sojuszu. Tymczasem sam kapitan Eustass Kid bardziej przejmuje się tym, dlaczego Law i Luffy zawarli przymierze. Domyśla się, że mają zamiar obalić jednego z Czterech Imperatorów, ale nie wie czy tego samego, co chce Kid.

Tymczasem do Doflamingo ktoś zadzwonił. To był Luffy, który wprost się przedstawił i powiedział o tym, że zostanie Królem Piratów. Zaczął grozić byłemu Królewskiemu Wojownikowi Mórz. Doflamingo wspomniał o śmierci Ace'a i zapytał, gdzie Słomkowy był przez ostatnie dwa lata, bo chciał się z nim spotkać. Powiedział, że ma coś, co Luffy bardzo chciałby zdobyć, coś ważnego ponad życie. Luffy skojarzył to z mięsem. Law przejął słuchawkę i obiecał oddać Caesara. Joker chciał potwierdzenia, że człowiek-gaz żyje. Trafalgar wtedy powiedział, że chce się spotkać z Jokerem na Green Bit za osiem godzin. Wtedy zaczęli się zastanawiać nad planem. Law powiedział, że Caesar to tylko przynęta, a celem jest zniszczenie fabryki sztucznych diabelskich owoców. Franky stwierdził, że fabryka powinna być duża. Nami stwierdziła, że skoro jest ważna, to musi być dobrze zatajona. Luffy ucieszył się na przygodę i kazał Sanjiemu zrobić śniadanie. Law nie mógł uwierzyć w zachowanie sojusznika. Kin'emon opowiedział jak trafił na Punk Hazard i wspomniał o wyspie Zou. Trafalgar powiedział, że tam właśnie stacjonuje jego załoga. Samuraj zapytał, czy może towarzyszyć w podróży. Monkey obiecał, że popłyną nawet do Kraju Wano. Kin'emon powiedział, że było czterech samurajów. Momonosuke i trzech trafiło w pobliże Dressrosy, a on sam ruszył im pomóc. Wtedy zaś pojawił się Doflamingo i Kin'emon uciekł przy czym poświęcił się Kanjuurou. Dlatego Kin'emon ma zamiar go uratować.

Tymczasem w nowej Kwaterze Głównej Marynarki, komodor Brandnew wyjaśnił kim są Królewscy Wojownicy Mórz. Wymienił, że są nimi: Mihawk, Doflamingo, Kuma, Hancock, Law i Buggy. Dodał też, że ten drugi się wycofał, a Lawa trzeba pozbawić tego tytułu. Sakazuki przerwał mu i powiedział, że dotarł raport od Smokera. Powiedział, że wyśle Fioletowego Tygrysa do walki z załogą Słomkowego Kapelusza.

Na Dressrosie lud chciał błagać Doflaminga, by ten nie abdykował. W tym czasie Trebol rozmawiał z Baby 5, która jednak chciała uniknąć tej dyskusji. Posunął się nawet do tego, że się jej oświadczył. Ostatecznie Trebol poszedł do Jokera i dał mu skrzynkę. Były Królewski Wojownik Mórz powiedział, że gdyby Luffy wiedział co jest jej zawartością, to przymierze z Sercowymi, by mu tylko przeszkadzał. Doflamingo podał zawartość skrzynki Diamante. Okazało się, że w niej był Płom-Płomieniowoc.

Kiedy Doflamingo trzymał w dłoni owoc Ace'a, ekipa Słomkowych przybyła na Dressrosę.

Szybki opis

Nowości

Postacie

Piraci Marynarka Inni
Załoga Słomkowego Kapelusza

Załoga Sercowych
Piraci Donquixote

Piraci Kida

Piraci Bonney

Słoneczni Piraci
Siedmiu Królewskich Wojowników Mórz

Piraci Caribou
Punk Hazard

Kraj Wano