FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Przygoda w Kraju Miłości, Pasji i Zabawek to siedemset pierwszy rozdział mangi One Piece.

Okładka

Kehihihi Caribou w Nowym Świecie, odcinek 22: "Ciekawe co na tej wyspie robi fabryka broni".

Opis

Sojusz pojawił się na Dressrosie. Grupa od zniszczenia fabryki ruszyła do miasta Akacja. Luffy, Zoro, Sanji, Franky i Kin'emon przebrali się. Trafili w barze na ślepca, który przegrywał wszystkie pieniądze. Gdy Luffy się wmieszał, ślepiec uratował go przed ludźmi Doflamingo.

Fabuła

Sojusz pojawił się na Dressrosie. Luffy z tego powodu był pełen entuzjazmu. Uznał, że doskonałym pomysłem byłoby, że polecieć na Momonosuke. Chłopiec w formie smoka prosił Słomka, by ten zszedł, bo jest za ciężki, nie potrafi latać i ojciec mu zabronił wchodzenia na wyspę. Luffy mu powiedział, że widział jak lata. Momo wypomniał Luffy'emu, że tego nie pamięta, w dodatku to jest niemożliwe, by latał i że nigdy czegoś tak strasznego nie zrobi. Luffy zapytał chłopca, czy boi się wysokości. Momonosuke zaczął go gryźć mówiąc, że samurajowie niczego się nie boją. Luffy go uderzył. Zaczęli się kłócić. Brook wypomniał uprzejmie, że Momonosuke ma tylko osiem lat. Kin'emon przywrócił swojego syna do porządku i prosił Luffy'ego o wybaczenie. Mimo tej prośby powiedział, że nie powinien tak agresywnie reagować na zaczepki ośmiolatka. Momo znalazł pocieszenie u Nami, która go czule przytuliła. Brook, Sanji i Kin'emon się zdenerwowali. Franky powiedział, że wszystko jest gotowe, by zejść na wyspę. Kin'emon wyjaśnił, że na Dressrosie mężczyźni noszą koszule, a kobiety chodzą nago i trzeba wtopić się w tłum. Trafalgar Law dał Nami Kartę Vivrę, która poprowadzi ich na wyspę Zou. Wtedy też wyjął mapkę Dressrosy i Green Bit. Wyjaśnił, że na Green Bit można się dostać tylko przez most z Dressrosy, bo żaden statek nie potrafiłby tam dopłynąć. Sojusz podzielił się na trzy grupy: Usopp, Robin i Law mieli dostarczyć Caesara, Nami, Chopper, Brook i Momo mieli pilnować Thousand Sunny, a reszta miała zejść na Dressrosę i zniszczyć fabrykę Smile.

Drużyna od zniszczenia fabryki zeszła na Dressrosę i trafili do miasta Akacja. Byli zachwyceni wyspą, a zwłaszcza jej zapachami. Zauważyli psa, który miał w pysku pluszową rękę, a żywa zabawka go goniła, by odzyskać swoją część ciała. Żołnierz-kukiełka rozpoznał Słomkowych. Rozległa się wieść o tym, że kogoś znowu zadźgano. Okazało się, że to częste, a kobiety tak okazują zazdrość i robią swoim chłopakom takie "sceny".

Grupa się przebrała ubierając się na czarno i zakładając na twarze wąsy i brody. Sanji zauważył, że nikt się nie przejął abdykacją Doflamingo. Luffy już chciał się zapytać, czy słyszeli o tym wydarzeniu, ale Sanji go zatrzymał. Słomkowi i Kin'emon otrzymali posiłek, który według nich był niesamowity. Kelner wydawał się być z lekka tajemniczy. Grupa skupiła się na stole od gry do ruletki, gdzie grał jakiś niewidomy. Krupier go oszukiwał, mówiąc mu, że bez przerwy przegrywa stawiając tylko na białe, kiedy tylko na białe padało. Ślepiec postanowił postawić ostatnie pieniądze i nadal stawiał na białe. Krupier już miał powiedzieć, że padło na czarne, ale Luffy powiedział, że jest białe. Ślepy staruszek podziękował Słomkowi i powiedział, że jest mu bardzo wdzięczny. Luffy powiedział mu, że ma szczęście i wydaje mu się być silny. Krupier był gotowy zaatakować Słomka, ale ślepiec go wgniógł w podłogę i zrobił w niej wielką dziurę. Na koniec powiedział, że ślepi mają przywilej nie patrzenia na rozkład obejmującego tę planetę.

Szybki opis

Nowości

Postacie

1: Pierwsze Pojawienie
2: nowy załogant
3: debiut

Piraci Marynarka Inni
Piraci Słomkowego Kapelusza
Piraci Serca

Piraci Caribou
Admirał
Punk Hazard

Kraj Wano

Dressrosa

Nawigacja