FANDOM

Rozdział 706 zatytułowany jest Nie będę się z ciebie śmiał.

Okładka

Długie streszczenie

Na arenę przybył Bartolomeo znienawidzony przez całą widownię. Na dodatek rzucił on "bombę" w ich stronę. Dagama powiedział mu, że publika go znienawidziła. Bartolomeo odparł, że nie zależy mu na tym. Komentator ogłosił kolejnego zawodnika określając go przeciwieństwem Bartolomeo.

Tymczasem wynoszono rannych z bloku A, na co patrzył Luffy. Uznał, że Champion nieźle ich wszystkich pobił. Brakowało noszy. Bellamy podszedł do Luffy'ego i powiedział mu, że nie słabego wzroku. Powiedział, że nie ma szans, by go nie rozpoznał. Luffy szybko go sobie przypomniał kojarząc go z Cricketem. Bellamy wyjaśnił, że przybył na turniej, bo może sobie pływać, gdzie chce. Dodał, że podziwia Doflamingo od małego i przez te dwa lata zmienił się oraz zwiedził Skypieę. Tam stracił kilku ludzi. Luffy się zapytał co się tam stało. Bellamy z szaleństwem w oczach powiedział, by ten zgadł. Hiena wyjaśnił, że już nic nie ma do Luffy'ego. Cavendish zapytał Lucy'ego w której jest on grupie. Okazało się, że w bloku C jest 139 uczestników: Sai, Lucy, Kelly Funk, Bobby Funk, Jean Ango, Boo, Ideo, Hajrudin, Chinjao. W bloku D jest 138 uczestników: Cavendish, Mummy, Orlumbus, Meadows, Rebecca, Damask, Rolling Logan, Acilia, Suleiman. Prosto zostały wyjaśnione zasady Battle Royale: kto wypadnie z ringu lub umrze - przegrywa. Wygrywa ten, kto jako jedyny będzie stał na nogach. W bloku B byli: Elizabello II, Blue Gilly, Tank Lepanto, Abdullah, Bartolomeo, Ricky, Bellamy, Dagama, Hack, Jeet, razem 138 uczestników.

W Battle Royale wielu uwzięło się na Bellamy'ego. Nie podobało się to Bartolomeo. Dagama ich wyśmiał mówiąc, że wszystkie środki do zwycięstwa są dozwolone.

Nawigacja