FANDOM

Rozdział 709 zatytułowany jest King Punch!!!.

Okładka

Długie streszczenie

Nikt nie mógł uwierzyć w porażkę Hacka. Luffy nie od razu rozumiał na czym polega moc Bartolomeo. Komentator powiedział, że kibicował ryboludziowi i nazwał Kanibala "parszywą gnidą". Na arenie zostało 24 wojowników, w tym: Bartolomeo, Bellamy, Dagama, Elizabello II i Blue Gilly. Ten ostatni właśnie skopał Ricky'ego. Niemal nieprzytomny uznał, że nie da się wygrać z czasem. W myślach przeklinał Doflamingo. Linia obrony Elizabello II i Dagamy została zaatakowana od tyłu. Okazało się, że Dagama zaatakował ich mieczem. Nad wszystkim czuwał Blue Gilly, którego Dagama wciąż dopingował. Strateg szykował się do zaatakowania długonogiego w plecy, ale ten zdołał to zauważyć i go kopnął wyrzucając do wody. Powiedział, że od razu mu nie ufał.

Po drugiej stronie areny Bellamy walczył z Bartolomeo. Leżał zakrwawiony, próbując się utrzymać. Nie mógł zrozumieć jego mocy. Bartolomeo się śmiał. Wszyscy dopingowali Bellamy'ego, nawet jego dawny przeciwnik Luffy. Bellamy otrzymywał własne ciosy.

Blue Gilly wyśmiał Elizabello II, który został bez Dagamy i najemników. Król powiedział, że nie warto podchodzić do obnażonego ostrza, a najemnicy mieli chronić po prostu wszystkich. Na arenie dwóch ludzi rozmawiało o władcy. Jeden z nich wspomniał, że zniszczył on zamek jednym ciosem, bez użycia broni. Cios potrafiłby zmieść nawet widzów z areny. Elizabello przymierzył się do ciosu. Ludzie zaczęli uciekać. Jedynie Blue Gilly ruszył do ataku i jakiś gladiator. W tym samym czasie Bellamy złapał Bartolomeo, ale atak znów został jakoś odbity. Elizabello wykonał King Punch. Wszystkich zmiotło z areny, lub leżeli oni nieprzytomni. Komentator miał już ogłosić zwycięstwo króla. Jednak w pyle ktoś jeszcze nadal stał. To był Bartolomeo. Wyjaśnił Elizabello swoją zdolność owocu Bar-Barierowocu i kontratakował. Król padł. Oznaczało to zwycięstwo Bartolomeo w Battle Royale bloku B. Luffy nie mógł w to uwierzyć. Bartolomeo powiedział, że Płom-Płomieniowoc może należeć do jednego człowieka.

Na zewnątrz Franky i jednonogi żołnierz dyskutowali na temat zniszczenia fabryki SMILE. Okazało się, że żołnierz i jego znajomi już zaczęli przygotowania. Franky uznał, że można to po prostu wysadzić, ale żołnierz nie chciał śmierci pracowników. Wyjaśnił, że zniszczenie fabryki będzie oznaczało koniec Dressrosy, wiec postanowił opowiedzieć mu historię kraju.

Szybki opis

Postacie

Piraci Inni
Załoga Słomkowego Kapelusza

Piraci Donquixote

Klub Barto

Piraci Caribou
Koloseum Corrida

Królestwo Prodence

Dressrosa

Nawigacja