FANDOM

Rozdział 711 zatytułowany jest Przygoda w krainie krasnoludków.

Okładka

Długie streszczenie

W ciemności Robin usłyszała pewne głosy. Ktoś ją przeszukiwał znajdując w torbie książki, ubrania i ślimakofon. Później sprawdzali co ma pod ubraniem. Gdy otworzyła oczy zauważyła, że jakiś mały człowieczek jest w pod jej sukienką, a ona sama czymś przyczepiona do ziemi. Coś uderzyło ją boleśnie w głowie. Zapytała gdzie jest. Krasnoludek kazał się jej nie ruszać i zapytał ją, czy jest złą olbrzymką. Kabu powiedział, że Robin zna dziwne czary mówiąc, że ręce wyrosły niczym kwiaty. Robin sobie przypomniała jak potem zasnęła przez kwiat anestetyczny. Zrozumiała, że została zawleczona na ziemie krasnoludków. Miała nadzieję, że Usoppowi nic nie jest i uznała, że ucieczka może pogorszyć sytuację. Krasnoludek wyjaśnił, że to Królestwo Tontatta, które znajduje się pod powierzchnią Green Bit. Wyjaśnił, że użył mocy swojego Diabelskiego Owocu, by ją przyszyć do ziemi, bo nie można opuścić królestwa, gdy zobaczy się krasnoludka. Robin powiedziała, że nikogo nie chce krzywdzić, a złapała Kabu, bo krasnoludki ją zaciekawiły. Z początku Leo jej nie wierzył, ale wystarczyło dosłownie kilka słów i wszyscy stali się dla niej życzliwi. Robin uznała, że określenie "strasznie ufne" dla rodu Tontatta jest zbyt łagodne. Dodatkowo przybył do niej sam król Gancho, który pierwszy raz widział "olbrzymkę" z bliska. Robin spojrzała na zegarek, była za pięć trzecia. Poprosiła o ślimakofon, bo musi się skontaktować z Lawem. Leo powiedział, że został wypuszczony na wolność. Robin więc chciała opuścić ich ziemie, ale krasnoludek odparł, że musi dać broń lub ubranie. Gdy Leo już chciał ją rozebrać, jeden z krasnoludków wspomniał, że to przyjaciółka bohatera, drugiego "olbrzyma", który przybył w pokoju dla dobra krasnoludków. Robin zrozumiała, że to Usopp coś nakłamał.

W Acacii Zoro się ciągle gubił, mówiąc sam do siebie (według przechodniów). Miał tak naprawdę pod marynarką schowanego krasnoludka, Wiccę. Zoro się dopytywał ją czym ona jest, zastanawiając się czy to wróżka lub zabawka. Wicca powiedziała, że jest idiotką i ofermą. Następnie się przedstawiła jako Wicca z klanu Tontatta i prosiła o dyskrecję. Zaczęła się obwiniać za zwichnięcie swojej kostki uderzając pięścią w ziemię. Zoro zauważył, że uderzenia były nadwyraz silne. Wicca poprosiła o spotkanie ze swoim kapitanem. Zoro warknął, bo ona ukradła jego miecz. Wicca odparła, że to ludzie zostawiali im różne rzeczy, a ona sama jest zwiadowcą i musi przekazać swojemu ludowi informacje o ruchach Doflamingo na Thousand Sunnym. Zoro powiedział, że jest ze Słomkowych. Roronoa postanowił ruszyć na pomoc grupie z okrętu. Wicca poprosiła szermierza, by ten zabrał ją na pola kwiatowe za drogę nad morze. Zoro powiedział, że pobiegnie od razu do swoich, ale Wicca od razu wytknęła mu, że nie potrafi on określić gdzie ma iść. Roronoa zapytał się, czego krasnoludki chcą od Doflamingo, ale Wicca zatrzymała to dla siebie. Gdy Zoro miał iść schodami na górę, to ominął schody, co krasnoludek mu wytknął nazywając go ułomnym.

W Koloseum Corrida spiker ogłaszał kto będzie walczył w Battle Royale z bloku C mówiąc o trójce faworytów. Rebecca tym czasem trzymając płatek kwiatu w dłoni powiedziała, by pan małpka na nią czekał. Spojrzała za okno, gdzie jakieś dziecko bawiło się małpką-kukiełką. Zauważyła, jak Franky biegnie, niosąc jednonogiego żołnierza. Żołnierz wskazywał którędy ma iść. Rebecca zawołała do żołnierza i zaczęła płakać. Jednonogi powiedział, że widział listę mimo, że próbował ją zatrzymać. Dziewczyna powiedziała, że wygra turniej i wtedy zamieszkają razem. Żołnierz powiedział, by przestała płakać i kazał Franky'emu biec. Cyborg powiedział, że ona sobie oczy wypłakuje. Jednonogi odparł, że muszą się pospieszyć, bo nawet zabawki mają coś co chcą chronić, nawet jeśli z malowanych oczu nie płyną łzy.

Tymczasem na powierzchni Green Bit, pozostały dwie minuty do przekazania Caesara. Do Lawa przez ślimakofon zadzwonił Sanji. Królewski Wojownik Mórz zapytał o fabrykę. Czarnonogi odparł, że nie ma na to czasu. Trafalgar na to, że już za chwilę przekaże Caesara. Sanji warknął, że Doflamingo nie zrezygnował nigdy z tytułu Królewskiego Wojownika Mórz. Dodał, że Joker nie miał zamiaru wywiązać się ze swojej części umowy, bo bawił się sojuszem Luffy'ego i Lawa od samego początku. Sanji powiedział Lawowi, by stamtąd uciekał. Nagle pojawili się Donquixote Doflamingo oraz admirał Fioletowy Tygrys. Ten drugi kazał skierować wszystkie jednostki na południowo-wschodnią plażę. Sanji kazał Trafalgarowi się pospieszyć, ale ten odparł, że jest już za późno.

Szybki opis

Postacie

Piraci Inni
Załoga Słomkowego Kapelusza

Załoga Sercowych
Piraci Donquixote

Piraci Caribou

Inni
Marynarka

Punk Hazard

Kraj Wano

Dressrosa
Królestwo Tontatta

Nawigacja