FANDOM

Rozdział 715 zatytułowany jest Eliminacje w bloku C zmierzają ku końcowi.

Okładka

Długie streszczenie

Potencjalny zwycięzca Hajrudin leżał na arenie nie mogąc nawet poruszyć palcem. Luffy poniósł walczącego byka. Gatz był w szoku działaniami Lucy'ego, mówiąc, że teraz wszystko może się wydarzyć. Lud dopingował tajemniczemu Lucy'emu. Słomkowy postanowił zanieść Byka na skraj areny, gdzie spokojnie by przeczekał Battle Royale. Cavendish miał dość popularności Lucy'ego, na twarzy Bartolomeo był uśmiech, a Rebecca była nadal w szoku po tym jak Lucy powalił jednym ciosem Hajrudina. Ideo podszedł do Hajrudina i oznajmił, że jeśli ten chce spać, to nie na arenie i postanowił go uderzyć. Doszło do eksplozji, która posłała giganta na trybuny. To był cios Ideo. Komentator Gatz oznajmił, że to dzięki niecodziennemu wyglądowi ramion był w stanie wywołać eksplozje uderzeniem. Dodał, że Ideo jest dwukrotnym mistrzem zawodów sztuk walki w Nowym Świecie, a jego przydomek to "Niszczycielskie Działo" Ideo. Ideo oznajmił, że chce większej mocy i Płom-Płomieniowoc. Kolejną gwiazdą igrzysk była trójka mistrzów kung-fu z Kraju Kano. Jednym z nich był Sai, przeciwko któremu tarcze i zbroje nie stanowiły przeszkody. Dodatkowo zniszczenie siał Boo, również z Kraju Kano. Jednak większość skupiła się na Don Chinjao. Ten uznał, że to są jeszcze dzieci, ale jeśli chcą, mogą podejść. Skupił się, przy czym już nastąpiła fala, która uderzyła zawodników wokół niego. Okazało się, że to jego Dominacja Koloru Władcy. Nie byli zdziwieni, ponieważ Chinjao był wart ponad Bsymbol500,000,000. Chinjao oznajmił, że interesuje go tylko jedna osoba, więc wszyscy mają mu zejść z drogi. Jednak stanął przed nim rozbójnik Jean. Oznajmił, że dzięki niemu może mieć teraz tyle broni ile chce. Komentator zdziwiony przedstawił widzom Jeana jako tego, którego nie powaliło Dominacji Chinjao. Dodał, że jako łowca głów naraził się prawdopodobnie całemu pirackiemu półświatkowi. Jeden z zawodników oznajmił, że zabije rozbójnika, bo przez niego jego dobry kumpel trafił do więzienia. Jean oznajmił, że broń, którą zbiera to pociski, bo jest strzelcem wyborowym. Dodał, że skoro ten więzień jest dla niego taki ważny, to niech go odbije, skoro dwa lata temu pojawił się ktoś, kto tego dokonał. W tym czasie Kelly Funk okładał nieprzytomnego zawodnika, jednak Bobby Funk go opamiętał. Kelly powiedział, że to było za określenie "karzeł". Bobby odparł, że dla niego jest wystarczająco wysoki. Wtedy Kelly ponownie kopnął znokautowanego przeciwnika. Zagroził mu, że jeszcze raz tak powie, to wydłubie mu oczy. Dodał Bobby'emu, że ma już przestać go powstrzymywać. Młodszy brat powiedział, że to zawody, a nie rzeź. Komentator oznajmił, że bracia Funk potrafią pokonywać piratów wartych ponad Bsymbol100,000,000. Do braci Funk podszedł Boo, mówiąc o Kellym, że pewnie jest słaby, skoro uderza na oślep i jest tylko ulicznym zawadiaką. Komentator Gatz warknął, że albo to Funk jest za słaby, albo Boo za silny i nazwał Kelly'ego frajerem. Wtedy Boo postanowił pokonać Bobby'ego Funka. Ten powiedział, że nigdy się nawet nie bił. Odwrócił się, a Boo go uderzył toporem z całej siły. Komentator uznał, że nie ma słów i powinno się usunąć braci Funk z areny. Nie mógł zrozumieć dlaczego ten się złamał, skoro został nasycony Dominacją Koloru Uzbrojenia. Kelly powiedział, że Boo nazwał go karłem i po prosił by go założył. Nie wiadomo jak, ale Kelly i Bobby zamienili się wzrostem. Kelly będąc teraz wielkim uderzał Boo z całej siły i powalił. Zagroził, że jeśli jeszcze raz zostanie nazwany "karłem" to wgryzie się w szyję i rozerwie gardło. Tymczasem Jean Ango za pomocą swojej broni odebrał hełm Lucy'ego. Powiedział, że naszły go słuchy, że Monkey D. Luffy wślizgnął na arenę w przebraniu. Chinjao zmierzał w stronę Luffy'ego, wygrażając mu pod nosem i eliminując wszystkich po drodze. Pozostało 40 zawodników. Wśród nich: Jean Argo, Lucy, Kelly Funk, Chinjao, Ideo oraz Sai.

Szybki opis

Postacie

Piraci Inni
Załoga Słomkowego Kapelusza

Piraci Caribou
Piękni Piraci

Klub Barto
Koloseum Corrida

Dressrosa
Kraj Kano

Królestwo Mogaro

Nawigacja