FANDOM

Rozdział 8 zatytułowany jest Nami.

Okładka

Luffy i Zoro na statku z ptakami.

Krótkie streszczenie

Luffy i Zoro wypłynęli z Shells Town po czym utknęli na morzu. Zrozumieli, że potrzebny im nawigator. Z głodu Luffy próbował upolować ptaka, ale ten go porwał i poprowadził go do miasta Orange, gdzie Słomkowy poznał złodziejkę Nami.

Długie streszczenie

Luffy narzekał na głód. Zoro zwrócił uwagę Luffy'emu, że ten się nie zna na nawigacji. Luffy zwrócił uwagę Zoro, że ten też pływa tu i tam polując na piratów. Roronoa odpowiedział, że szuka pewnego człowieka i nie wie jak wrócić do domu. Luffy stwierdził, że Zoro się zgubił, a ten się zdenerwował. Roronoa uznał, że załoga potrzebuje nawigatora. Luffy dodał, że też kuka i grajka, za co Zoro go skarcił. Ostatecznie obaj padli na plecy narzekając na głód. Wtedy nad morzem leciał duży ptak, którego Luffy postanowił upolować. Złapał go i dostał się na niego za pomocą Gum-Gumowej Rakiety. Ptak złapał głowę Luffy'ego w dziób przez co Zoro określił swojego kapitana mianem "idioty" i zaczął go gonić. Po drodze wpadł na chodzących po linie braci Funan, którzy wsiedli mu do łodzi. Ci kazali mu zatrzymać łódź, bo są piratami z załogi "Klauna" Buggy'ego. Ten spojrzał na nich. Później go przepraszali, bo nie wiedzieli, kim jest Zoro. Roronoa wykorzystał pokonanych piratów jako siłę roboczą do napędu łódki. Wtedy opowiedzieli mu o dziewczynie, która ich pokonała. Gdy złupili statek kupiecki ta leżała nieprzytomna w łódce ze skrzynią. Ci weszli na łódkę i zajrzeli do skrzyni, która okazała się pusta. W dodatku dziewczyna była na ich łódkę i odpłynęła. Piratów napadła burza. Zoro stwierdził, że ta dziewczyna mogłaby być nawigatorką Luffy'ego. Tymczasem piraci przeklinali na dziewczynę. Roronoa zapytał kim jest Buggy. Jego podwładni odpowiedzieli, że to straszny człowiek o mocy Diabelskiego Owocu.

W mieście Orange jakaś dziewczyna uciekała przed piratami, którym coś okazała. Uznali, że będą mieli problemy jeśli nie odzyskają mapy. W dodatku zauważyli ptaka z Luffy'm przez lornetkę. Zestrzelili ich. Luffy upadł zdziwiony między dziewczyną, a piratami. Nami wykorzystała to i nazwała Luffy'ego swoim szefem. Ucieszyła się, że przybył ją uratować i uciekła. Nadludzcy Domingos złowrogo spojrzeli na Luffy'ego i postanowili go zaatakować. Uderzyli go lekko, przez co kapelusz od Shanksa wypadł w powietrze. Luffy się zdenerwował i pokonał ich kilkoma ruchami. Dziewczyna pogratulowała Luffy'emu. Przedstawiła się. Nazywała się Nami i była złodziejką, która okradała piratów. Dodatkowo zaproponowała Luffy'emu, by ten się do niej przyłączył.

Szybki opis

Nowości

  • Staje się oczywiste, że załoga potrzebuje nawigatora.
  • Luffy zostaje porwany przez ptaka.
  • Zoro zbiera grupę załogi Buggy'ego, którzy zostali oszukani przez dziewczynę. Starają się napaść Roronoa, ale ten ich pokonuje.
  • Luffy spada na ziemię przed kilkoma piratami.
  • To, że Coby był nawigatorem Luffy'ego w 3. rozdziale staje się pewne.

Postacie

Piraci Cywile Zwierzęta
Piraci Słomkowego Kapelusza

Piraci Buggy'ego
  • Chodzący po linie bracia Funan
  • Nadludzcy Domingos
Wioska Kokoyashi

Nawigacja