One Piece Wiki
Advertisement
One Piece Wiki

Rozdział 817 zatytułowany jest Mglisty Raizou.

Okładka

Plakat filmu One Piece Film: Gold.

Krótkie streszczenie

Jack wraz ze swoimi ludźmi przemierza ocean żywy, po konfrontacji z Marynarką. Na Zou Kin'emon pokazuje godło rodziny Kouzuki na swoich plecach. Mimo tego Kotożmija i Psioburza ponownie się kłócą, sytuację opanowuje Momonosuke, mówiąc, że jego ojciec byłby zasmucony widząc tą kłótnię. Kin'emon ujawnia, że Momonosuke nie jest jego synem, a synem zarządcy w Kraju Wano. Kotożmija i Psioburza niechętnie zawierają pokój by pomóc młodemu chłopakowi.

Słomkowi udają się do wielorybiego drzewa, gdzie ukryty jest Raizou. Na miejscu okazuje się, że jest on przykuty do Poneglypha, a jego nieciekawy wygląd smuci załogę. Niemniej są zachwyceni demonstracją umiejętności Ninja.

Notki z rozdziału

  • Jack jest widziany żywy po pojedynku z Marynarką eskortującą w tym czasie Doflamingo.
  • Kin'emon, Raizou, Psioburza i Kotożmija posiadają godło rodziny Kouzuki.
  • Okazuje się, że Kin'emon nie jest ojcem Momonosuke. Prawdziwym ojcem chłopaka jest mistrz rodziny Kouzuki o imieniu Kouzuki Oden.
  • Momonosuke ujawnia, że jest spadkobiercą rodziny Kouzuki i tym samym mistrzem dla Kin'emona, Kanjuurou, Raizou, Kotożmii i Psioburzy.
  • Powodem, przez który Psioburza i Kotożmija pałają do siebie nienawiścią, jest coś co stało się z Odenem.
    • Psioburza i Kotożmija niechętnie zawierają tymczasowy rozejm dla dobra Momonosuke.
  • Nie jest to potwierdzone, ale wygląda na to, że Momonosuke i jego ojciec posiadają pewną tajemniczą umiejętność, którą posiadał Gol D. Roger i Monkey D. Luffy.
    • Kolejna nieprzedstawiona do tej pory osoba posiada tajemniczą zdolność.
  • Raizou pojawia się i łączy się z Kin'emonem, Kanjuurou i Momonosuke.
  • Wygląda na to, że Zou posiada na swoim terenie Poneglyph koloru czerwonego.

Postacie

Piraci Cywile Pozostali
Załoga Słomkowego Kapelusza

Załoga Sercowych

Załoga Królestwa Zwierząt
Kraj Wano

Zou
Gran Tesoro
Advertisement