FANDOM

Rozdział 964 zatytułowany jest Przygoda Odena.

Okładka

Oh My Family "Ganga" Bege'a, odc. 14: Zarazimy was wszystkich całusowym wirusem!!!

Krótkie streszczenie

30 lat temu Białobrody odrzucił propozycję Odena dotyczącą dołączenia do jego załogi. Gdy Newgate chciał odpłynąć, Oden i Izou złapali łańcuch przywiązany do Moby Dicka. Białobrody zdecydował, że pozwoli Odenowi dołączyć, jeśli przez trzy dni nie puści złapanego przez siebie łańcucha. Gdy do końca zostało tylko dziesięć minut, samuraj puścił łańcuch. Trafił na wyspę, na której przepędził grupę porywaczy ludzi próbującą zabrać Amatsuki Toki, obiecując, że zabiorą ją do Kraju Wano. Po tym, jak Toki opatrzyła rany Odena, porywacze wrócili ze swoim przywódcą, Karmą. Łowcy niewolników zostali szybko pokonani przez Białobrodego, który, będąc pod wrażeniem poświęcenia Odena dla Toki, ruszył za nim w pogoń, by zaprosić go do swojej załogi.

Oden, Toki, Izou, Psioburza i Kotożmija wyruszyli w podróż na pokładzie załogi Białobrodego. Pewnego dnia Toki wyjawiła, że tak naprawdę urodziła się około 800 lat temu. Tymczasem Gol D. Roger przeczytał w gazecie, że do Newgate'a dołączył samuraj z Wano i zapragnął go spotkać.