FANDOM

Rumble Ball to żółta substancja, przypominająca cukierek, stworzona przez Tony'ego Tony'ego Choppera.

Zastosowanie

Główny artykuł: Ludź-Ludziowoc

"Rumble Ball" daje użytkownikowi Diabelskiego owocu typu Zoan dodatkowe transformacje na okres trzech minut. Przed przeskokiem Chopper używał go, aby uzyskać cztery transformacje.

Po przeskoku Chopper opanował inne formy przemiany i teraz używa Rumble Ball tylko do przemiany w formę Monster Point, nad którym również uzyskał pełną kontrolę na czas trzech minut.

Skutki uboczne

Monster Chopper Out of Control

Skutki uboczne nadużycia Rumble Ball.

Jak Chopper powiedział, Rumble Ball nie może być używane więcej niż jeden raz, ponieważ zakłóca on naturę Diabelskiego Owocu, co może być niebezpieczne.

Użytkownik Owocu nie może zażyć więcej niż jeden narkotyk na sześć godzin jeżeli chce mieć nad nim kontrolę. Po zjedzeniu drugiego, użytkownik traci kontrolę nad formami przemiany, a po zażyciu trzeciej dawki zmienia się w potwora, który łączy w sobie cechy wszystkich transformacji jakie daje mu Rumble Ball. Forma ta jest niebezpieczna dla wszystkiego w około, ponieważ użytkownik traci kontrolę nad tym co robi. Jest to również niebezpieczne dla samego użytkownika, ponieważ aby utrzymać tę formę potrzeba ogromnej ilości energii, po wykorzystaniu której można nawet umrzeć z przemęczenia. Czas znajdowania się w Monster Point nie jest określony, jednak można to zatrzymać używając naturalnych metod walki z Diabelskimi Owocami, tj. woda morska czy Kamień Morskiej Strażnicy.

Po dwóch latach szkolenia Chopper jest w stanie kontrolować transformacje Rumble Ball. Używa go tylko do transformacji w Monster Point, nad którym również uzyskał kontrolę. Jednak kiedy Franky w ciele Choppera próbował użyć Rumble Ball nie potrafił kontrolować Monster Point i atakował wszystko naokoło.

Ciekawostki

Sbs ch462 1

Chopper po zjedzeniu czterech Rumble Ball

  • W 215. odcinku Chopper zjadł 2 Rumble Balle i został w normalnej formie.
  • Według SBS, jeżeli Chopper zje cztery Rumble Ball autor szaleje. Powróci on do swojego normalnego Wzmocnienia Brain Point, ale na twarzy będzie widać ekstremalne zmiany.
  • Według innego SBS, jeżeli Oda zje trzy Rumble Ball wyrasta na wielkiego olbrzyma.
  • Nazwa Rumble Ball jest ponieważ przypomina on Rum Balle, trufle-słodycze.

Nawigacja