FANDOM

Russian była żoną Senor Pink i matką Gimleta.

Wygląd

Russian in Digitally Colored Manga

Russian w kolorowej mandze.

Russian była młodą kobietą z brązowymi włosami do ramion i niebieskimi oczyma. Miała piegi na policzkach. Gdy przeszła w stan wegetatywny, jej oczy stały się puste.

Osobowość

Russian była bardzo troskliwą kobietą, zwłaszcza w stosunku do męża i syna. Popadła w depresję po śmierci Gimleta i była zrozpaczona, gdy dowiedziała się, że Senor Pink ją okłamywał. Z całego serca nienawidziła piratów.

Po przejściu w stan wegetatywny, Russian straciła możliwość ukazywania jakichkolwiek uczuć, jednak gdy jej mąż zakładał ubranko Gimleta, smoczek i pieluchy, uśmiechała się, co pokazywało, że nadal kocha Senor Pinka i docenia jego starania.

Relacje

Senor Pink

Senor Pink był mężem Russian. Oboje bardzo się kochali. Gdy Russian dowiedziała się prawdy na temat pracy męża, wybiegła zrozpaczona z domu. Po tym, jak przeszła w stan wegetatywny, Senor Pink zaczął zakładać ubrania Gimleta, by ją rozweselić. Widząc jego starania, znów zaczęła się uśmiechać. Nawet po śmierci Russian, Senor Pink wciąż nosi dziecięce ubrania, pokazując swoją miłość do żony.

Gimlet

Gimlet był synem Russian. Ta bardzo go kochała, a po jego śmierci zaczęła popadać w depresję. Gdy Senor Pink zaczął zakładać dziecięce ubrania, by go jej przypomnieć, ta zaczęła się znów uśmiechać.

Historia

Senor Pink's Family

Russian z mężem i synem.

Russian i Senor Pink spotkali się po raz pierwszy na ulicy, czekając na ustanie deszczu. Od tamtej pory często się widywali i zaczęli się w sobie zakochiwać. Pobrali się i urodził im się syn, którego nazwali Gimlet. Krótko po narodzinach syna, Senor Pink wyjechał, by łupić wyspy z załogą Donquixote. Okłamał żonę, mówiąc, że jest bankierem.

Gdy Senor Pink był na swoim "wyjeździe służbowym", Gimlet zachorował i zmarł. Russian skontaktowała się z bankiem, w którym pracować miał jej mąż i dowiedziała się, że Senor Pink wcale nie jest bankierem. Pink próbował jej wszystko wyjaśnić, lecz ta nie chciała go słuchać i wybiegła z domu podczas burzy. Poślizgnęła się na osuwisku i wpadła w stan wegetatywny. Lekarze stwierdzili, że Russian już nigdy nie wróci do normalności i zostało jej mało czasu. Pinka zasmucił ten fakt. Regularnie przychodził do szpitala, by rozweselić swoją żonę. W końcu mu się to udało, gdy założył strój i smoczek Gimleta. Senor Pink miał na sobie ten sam strój podczas inwazji na Dressrosę, więc jego życie z Russian musiało mieć miejsce w okresie między dziesięć a szesnaście lat temu. Russian zmarła jakiś czas po tym, jak weszła w stan wegetatywny.

Ciekawostki

  • Russian początkowo miała się nazywać "Margarita".