FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Sadi to szefowa personelu nadzorczego w Impel Down. Woli, gdy nazywa się ją Sadusia (サディちゃん Sadi-chan).

Wygląd

Sadi ma długie rozczochrane włosy i pomarańczową grzywkę, która obejmuje jej oczy. Ubiera się w bardzo skąpy czerwonym strój o tematyce diabła. Jej strój obejmuje tylko górną połowę. Ma długie rękawy, nachylenie do stylizowanego rozdarcia. Ma żółty pierścień na środku brzucha łączącej jeden pasek od góry i dwa z dołu.

Na szyi, nosi biały szalik który przypomina pelerynę. Nosi kolczyki w kształcie świec i buty na wysokim obcasie z zakrzywioną końcówką ozdobione kolcami. Nosi hełm przypominający rogi.

Jako dziecko, miała na sobie czarną sukienkę. Również miała czarne buty. I włosy, które zakryły jej oczy.

Galeria

Osobowość

Sadi jest sadystyczna, kto cieszy przynosząc ból i tortury na innych. Jej sadystyczny charakter czyni ją bardziej komicznym charakterem i oczywiście seksowniejszym. Wydaje się być dumną kobietą.

Historia

W dzieciństwie Sadi posiadała zwierzaka. Pewnego dnia jednak zmarł, co dziewczynka bardzo przeżyła. Po jego śmierci pochowała go.

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Impel Down

Iva vs Sadi-chan

Sadi walczy z Ivankovem w kobiecej formie.

Sadichan defeated

Sadi zostaje pokonana przez Ivankova.

Po przeskoku

Umiejętności i moce

Bronie

Techniki

Główne walki

Wczesne One Piece

Early Magellan

Wczesny szkic koncepcyjny Sadi (w lewym dolnym rogu).

Ciekawostki

  • Jej imię pochodzi od sadyzmu. Sama postać inspirowana jest sadomasochizmem.
  • Dzieli urodziny (5 marca) ze swoim podwładnym, Minokoalą.

Nawigacja