FANDOM

Saria Cosianina to królowa Królestwa Goa i żona Sterry'ego.

Wygląd

Sarie Nantokanette Anime Concept Art

Grafika koncepcyjna Sarii z anime.

Saria jest wysoką i szczupłą kobietą z długimi blond włosami, niebieskimi oczami i spiczastym nosem.

Osobowość

W porównaniu do innych szlachciców jest dość optymistyczna i nie narzekała na swój pokój hotelowy w Logue Town w przeciwieństwie do Sterry'ego. Oda wyjawił jednak, że jest tak samo zła jak jej mąż.

Historia

W pewnym momencie wyszła za Sterry'ego. Po niespodziewanej śmierci poprzedniego króla, a następnie księcia Królestwa Goa, Sterry przejął tron, a Saria stała się królową.

Fabuła

Akt Zou

Podczas podróży na Reverie, Saria i Sterry zatrzymali się w hotelu dla rodzin królewskich w Logue Town.

Akt Reverie

Saria i Sterry zjawili się w Red Port. Tam zaskoczył ich brak manier Garpa. Para udała się gondolą do Mariejois.

Umiejętności i moce

Jako królowa Królestwa Goa, Saria jest prawdopodobnie bardzo bogata i ma władzę nad swoimi poddanymi. Członkostwo jej kraju w Globalnym Rządzie, pozwala jej uczestniczyć w Reverie.

Ciekawostki

  • Jej imię to nawiązanie do Marii Antoniny (マリー・アントワネット Marī Antowanetto). Nantoka w jej nazwisku można przetłumaczyć jako "coś". Sam Oda twierdził, że wymyślił tę nazwę na szybko, ponieważ wierzy, że Saria jest tak samo złą osobą jak Sterry.