FANDOM

"Big Knife" Sarkies to były pierwszy oficer załogi Bellamy'ego z nagrodą za głowę w wysokości Bsymbol38,000,000. Jego przydomek pochodzi od noża, przypominającego kukri, który ten zawsze przy sobie nosi.

Wygląd

Younger Sarquiss

Młody Sarkies.

Sarkies ma długie, faliste jasno niebieskie włosy. Nosi fioletowe przyciemnione okulary, rozpięty biały płaszcz i pasiaste biało-czerwone spodnie. Na klatce piersiowej ma wytatuowany znak załogi Bellamy'ego o raz nosi złoty pasek z tym samym wizerunkiem.

Osobowość

Sarkies wydaje się być osobą zuchwała, zbyt pewną siebie, jak reszta jego załogi. Po walce Bellamy'go z Luffym usprawiedliwiał porażkę kapitana szczęściem Słomkowego i próbował zakwestionować jego zwycięstwo. Podobnie jak Bellamy uważa, że nadchodzi nowa era, gdzie przestają się liczyć marzenia.

Jego unikalny śmiech to: "Pahahahaha".

Relacje

Bellamy

Monkey D. Luffy

Donquixote Doflamingo

Umiejętności

Bronie

Big Knife

Big Chop

Big Chop.

  • Big Chop (大刃撃(ビッグチョップ) Biggu Choppu, dosłowne znaczenie: "Atak Ogromnym Ostrzem"): Jedyny nazwany atak Sarkiesa. Kręci się pionowo, używając swojego "Big Knife'a", by zamienić się w piłę. Pierwszy raz użył tego na Masirze, gdy ciął go wielokrotnie.

Inne

Gdy załoga Bellamy'ego wciąż była na North Blue, Sarkies miał katanę na plecach.

Główne walki

Ciekawostki

  • W Vivre Card Oda wyjawił oficjalne angielskie imię Sarkiesa. Brzmi ono Sarquiss. Wcześniej jednak, w One Piece Ten: Eternal Log jego imię było zapisane jako Sarkies.

Nawigacja