FANDOM

Seki to król Królestwa Lulusii i jeden z pięćdziesięciu władców, którzy wzięli udział w Reverie. Jest ojcem księżniczki Komane.

Wygląd

Seki to mężczyzna o wydłużonej szczęce, wydatnych wargach i dużym nosie. Ma długie kły, spiczaste uszy i blond włosy.

W anime nosi fioletowy strój z białym kołnierzem, ciemnofioletową pelerynę i białe rękawice.

W mandze nosi ciemną pelerynę, a pod nią ciemny garnitur z jasnym krawatem i różą.

Osobowość

Niewiele wiadomo o osobowości Sekiego. Uważa on, że Kraj Wano, który nie jest sprzymierzony z Globalnym Rządem, nie powinien być nawet uznawany za państwo.

Historia

Według anime królestwo Sekiego zostało zaatakowane przez piratów cztery lata temu. Dzięki pomocy admirała Sakazukiego piraci zostali schwytani i uwięzieni w Impel Down, a królestwo zostało uratowane.

Fabuła

Akt Reverie

Seki wziął udział w Reverie, gdzie usiadł między królową Lemoncheese a królem Potaufeu. Zanim zaczęła się konferencja rozmawiał z Lemoncheese o Kraju Wano.

Umiejętności i moce

Jako król państwa sprzymierzonego z Globalnym Rządem ma prawo uczestnictwa w Reverie, gdzie ma pewien wpływ na losy świata.

Różnice między mangą a anime

W mandze Seki i Lemoncheese wymieniają jedynie parę słów na temat Kraju Wano. W anime ich rozmowa jest rozbudowana i pojawia się temat ataku na królestwo Sekiego sprzed czterech lat. Prócz tego do rozmowy włączają się inni władcy, w tym Potaufeu i Samosa.

Ciekawostki

  • Seki przypomina typowego wampira. Jego wygląd może być nawiązaniem do hrabiego Drakuli.