FANDOM

Shadow's Asgard (Zbiorowisko Cieni) to jedna z technik Cień-Cieniowocu. Po raz pierwszy użyta podczas walki Gekko Morii ze Słomkowymi na Thriller Bark.[1]

Opis

Pomocnicza aczkolwiek potężna technika - Moria zabiera i wchłania wszystkie poprzednio skradzione cienie. Wtedy rośnie jego siła oraz rozmiar, wprost proporcjonalnie do ilości cieni, które wchłonął. Na Thriller Bark wchłonął aż 1000 cieni podwładnych mu zombie, przez co osiągnął rozmiary Oarsa i siłę, dzięki której, jednym uderzeniem był zdolny przepołowić cały statek. Jego szyja oraz ramiona powiększają się, natomiast nogi wydłużają, tak że były Królewski Wojownik Mórz traci swoją poprzednią sylwetkę. Ponadto jego rogi stają się większe, a włosy bardziej spiczaste. Z powodu swojego gigantycznego rozmiaru, Moria musi poruszać się na czterech kończynach. Podczas walki z Jinbe wchłonął mniej cieni, dlatego urósł "tylko" dwukrotnie, a jego proporcje zostały zachowane. Wadą tej techniki jest to, że siłę zyskuje się kosztem prędkości, przez Gekko nie mógł nawet trafić Luffy'ego poruszającego się w Gear Second. Ponieważ kontrolowanie cieni jest trudne, przy każdym uderzeniu część z nich ucieka do swoich ciał. Zoro zauważył, że ta technika była raczej aktem desperacji niż atutem. W anime głos Morii w tej formie jest niższy i zniekształcony, a jego samego otacza zielonkawa aura.

W tłumaczeniu FUNimation i Viz Manga, technika zatrzymała orygalną nazwę.

Ciekawostki

  • Nazwa "Asgard" pochodzi z mitologii nordyckiej, od krainy bogów.

Przypisy

  1. One Piece Manga i Anime — Tom 49 Rozdział 481 (str 9-15 ) i Odcinek 373, Gekko Moria zbiera i absorbuje wszystkie podległe mu cienie z Thriller Bark.

Nawigacja