FANDOM

Ten artykuł wymaga poszerzenia

Luffychibi

Shakuyaku, szerzej znana jako Shakky, to oberżystka w barze naciągaczy na archipelagu Sabaody. Jest byłym piratem i żoną Silvers Rayleigha. Dawniej była ścigana przez legendarnego marynarza, Monkey D. Garpa.

Wygląd

Shakky jest szczupła i wysoką kobietą z czarnymi krótkimi włosami. Nosi różowa koszulka z pająkiem a na niej czarną kurtkę z kołnierzem, spodnie we wzór żyrafy a dookoła bioder ma przywiązany biały sweter. Na szyi ma żółty naszyjnik z korali.

Galeria

Osobowość

Shakky jest dobrze poinformowaną osobą, często czyta gazety; zawsze szuka nowych informacji. Uważa, że wiedza to potęga. Podobnie jak Sanji prawie cały czas pali. Jest osobą raczej spokojną. Czasami lubi nieco dokuczać ludziom (sytuacja z Chopperem i watą cukrową).

Relacje

Załoga Słomkowego Kapelusza

Shakky szybko dogadała i zaprzyjaźniła się ze Słomkowymi. Gdy opuszczali archipelag Sabaody powiedziała, że jest ich fanką.

Monkey D. Garp

W przeszłości był to jej wróg numer jeden, który bezsilnie próbował ją złapać.

Silvers Rayleigh

Hachi

Historia

Fabuła

Saga Wojna Szczytów

Akt Archipelag Sabaody

Akt Po Wojnie

Po przeskoku

Akt Powrót na Sabaody

Ciekawostki

  • Jej imię (芍薬 shakuyaku?) po polsku znaczy "piwonie", rodzaj kwiatu.
  • Postać Shakky może być oparta na Ching Shih, chińskiej piratce. Podobnie jak postać z One Piece, była jedną z niewielu piratów, którzy faktycznie przeszli na emeryturę.

Nawigacja