FANDOM

Shimotsuki Ushimaru – członek rodziny Shimotsuki i ostatni dajmios Ringo w Kraju Wano. Rządził, nim Kurozumi Orochi nie objął stanowiska szoguna 20 lat temu.

Wygląd

Widzieliśmy jedynie sylwetkę Ushimaru. Miał krótkie włosy ułożone w kok z tyłu głowy i pochylony do dołu nos.

Osobowość

Ushimaru był lojalny rodzinie Kouzuki. Sprzeciwił się Orochiemu, co kosztowało go życie.

Historia

Przed dwudziestoma laty Ushimaru był dajmiosem Ringo w Kraju Wano. Zawsze towarzyszył mu lis o imieniu Onimaru. Gdy dwie dekady temu urząd szoguna objął Kurozumi Orochi, a Kouzuki Oden został stracony, czterej pozostali władcy feudalni dostali ultimatum. Mogli uznać władzę nowego szoguna i zachować swoje tytuły lub zginąć. Wszyscy sprzeciwili się jednak nowemu zwierzchnikowi i wzniecili przeciwko niemu rebelię. Ta została stłumiona przez Kaidou, a Ushimaru stracił życie.

Umiejętności i moce

Jako dajmios Ringo Ushimaru miał prawie absolutną władzę nad regionem. Według Kawamatsu był świetnym szermierzem.

Ciekawostki

  • Imię Ushimaru może się wywodzić z imienia Ushiwakamaru (牛若丸), którego Yoshitsune Minatomo używał jako dziecko. Benkei, sługa Yoshitsune, używał z kolei imienia Oniwakamaru, od którego pochodzić może imię Onimaru.

Nawigacja