FANDOM

Shimotsuki Yasuie, obecnie znany jako Tonoyasu, był błaznem żyjącym w mieście Ebisu w pobliżu Kwiatowej Stolicy w Kraju Wano. Jest ojcem Toko.

Gdy rodzina Kouzuki władała Krajem Wano, Yasuie pełnił funkcję władcy krainy Hakumai. 20 lat po tym, jak władzę przejął Kurozumi Orochi, Yasuie poświęcił się, by zwieść wojska szoguna i pozwolić na kontynuację rewolucji Kouzuki Momonosuke.

Wygląd

Yasuie to niski i pulchny mężczyzna o puszystych ciemnych włosach, związanych w kok. Nad ustami ma bardzo cienkie wąsy. Nosi jasne kimono z wieloma łatami, na głowie ma chustę w ciemne kropki, a na plecach ciemny plecak.

Galeria

Osobowość

Yasuie łatwo się ekscytuje. Był zachwycony zdolnościami szermierczymi Zoro. Ma też do siebie dystans. Nie miał nic przeciwko temu, że Zoro nazwał go kasu (śmieć) zamiast "Yasu".

Fabuła

Akt Wano

Gdy Yasuie zobaczył Roronoa Zoro, zaczął za nim podążać i zapłacił za jego sushi. Zachwyciły go zdolności szermierza, które ten pokazał po tym, jak wygrał duże pieniądze i zaatakowali go członkowie rodziny Kyoushirou.

Yasuie chwalił zdolności Zoro podczas podróży do Kwiatowej Stolicy.

Ciekawostki

  • Jego imię może pochodzić od Ieyasu Tokugawy, pierwszego szoguna feudalnej Japonii.
  • Wygląd Yasuie (jako Tonoyasu) może nawiązywać do maski hyottoko.
  • Yasuie jest taiko-mochi, czyli gejszą-mężczyzną.

Nawigacja